Janík, Tomáš
-
Bd.10,Nr.4(2000) (Studie)
Studium oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ v úvahách studentů
-
Bd.20,Nr.2(2010) (Recenze)
Ricken, N. (Ed.) (2007). Über die Verachtung der pedagogik: Analyse – Materialien – Perspektiven. O opovržení pedagogikou: analýzy – materiály – perspektivy
-
Bd.24,Nr.5(2014) (Editorial)
Člověk člověku učivem a partnerem v dialogu
-
Bd.25,Nr.1(2015) (Diskuse)
Chvála snah zaměřených k systematizaci pedagogického vědění: chvála snah profesora Jana Průchy
-
Bd.25,Nr.4(2015) (Editorial)
Mezinárodní srovnávací výzkumy jako výzva pro…
-
Bd.25,Nr.4(2015) (Recenze)
Píšová, M., Hanušová, S., Kostková, K., Janíková, V., Najvar, P., & Tůma, F. (2013). Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků).
-
Bd.25,Nr.5(2015) (Diskuse)
Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem
-
Bd.13,Nr.3(2003) (Recenze)
Brezinka, W.: Východiska k poznání výchovy. Úvod k základům vědy o výchově, k filozofii výchovy a k praktické pedagogice
-
Bd.13,Nr.4(2003) (Zprávy)
Konference OFEB 2003
-
Bd.23,Nr.1(2013) (Editorial)
Lépe od čtyř k šesti než od desíti k pěti
-
Bd.12,Nr.3(2002) (Recenze)
Lazarová, B.: Vzdělávat učitele. Příspěvky o inovativní praxi
-
Bd.28,Nr.1(2018) (Ostatní)
Pedagogické znalosti jako součást profesní výbavy učitele aneb přínos Vlastimila Švece pro teorii, praxi a výzkum učitelského vzdělávání aneb předmluva k druhému vydání zdravice z šedesátých
-
Bd.30,Nr.1(2020) (Studie)
Video v učitelském vzdělávání: přístupy a výzvy
-
Bd.30,Nr.3(2020) (Diskuse)
V rozhovoru nad rozhovory o pomáhajících profesích s Janem Slavíkem
-
Bd.30,Nr.3(2020) (Recenze)
Nová škola“ v meziválečném Československu ve Zlíně: Ideje, aktéři, místa.
-
Bd.29,Nr.4(2019) ENGLISH ISSUE (Zprávy)
Fifteen years of research at the Institute for Research in School Education: Commented bibliography (2003–2018)
-
Bd.33,Nr.2(2023) (Studie)
Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku: Koncepce – vývoj – aplikace
-
Bd.15,Nr.3(2005) (Recenze)
Němec, J. (2004). S hrou na cestě za tvořivostí. Poznámky k tvořivosti žáků
-
Bd.23,Nr.4(2013) (Editorial)
... k metodologickému standardu v pedagogice
-
Bd.21,Nr.1(2011) (Editorial)
Pedagogická orientace: od retrospektiv k perspektivám
-
Bd.19,Nr.1(2009) (Editorial)
Pedagogické zkratky
-
Bd.18,Nr.1(2008) (Editorial)
Pedagogická orientace v roce 2007
-
Bd.18,Nr.2(2008) (Zprávy)
21. kongres Německé společnosti pro vědu o výchově
-
Bd.17,Nr.1(2007) (Editorial)
Pedagogické vědění a Pedagogická orientace
-
Bd.22,Nr.1(2012) (Editorial)
Psané časopisy (ne)čtené
-
Bd.17,Nr.2(2007) (Zprávy)
Výzkum zaměřený na "epistemological beliefs": zpráva z pracovního semináře
-
Bd.17,Nr.2(2007) (Recenze)
Zounek, J. (2006). ICT v životě základních škol
-
Bd.23,Nr.6(2013) ENGLISH ISSUE (Editorial)
Presenting Czech educational research to international audience
-
Bd.17,Nr.3(2007) (Zprávy)
Konference Evropské asociace pro výzkum přírodovědného vzdělávání
-
Bd.17,Nr.4(2007) (Recenze)
Rahm, S., Mammes, I., & Schartz, M. (Hrsg.). (2006). Schulpädagogische Forschung, Unterrichtsforschung, Perspektiven innovatier Ansätze
-
Bd.19,Nr.2(2009) (Editorial)
O časopisech na seznamu
-
Bd.19,Nr.3(2009) (Editorial)
O étosu vědeckých společností
-
Bd.27,Nr.1(2017) (Zprávy)
Rámcová koncepce přípravného vzdělávání učitelů aneb o hledání a nacházení konsensu mezi aktéry
-
Bd.29,Nr.1(2019) (Ostatní)
Pan profesor Josef Maňák v nás
-
Bd.29,Nr.2(2019) (Diskuse)
Podpora profesního rozvoje učitelů v rámci metodických kabinetů
-
Bd.29,Nr.3(2019) (Recenze)
K recenzi Transdiciplinární didaktiky – slovo autorů
-
Bd.21,Nr.2(2011) (Editorial)
Oborové didaktiky: bilance a perspektivy
-
Bd.30,Nr.1(2020) (Diskuse)
Zamyšlení nad pomáhajícími profesemi: Inspirace ze Stálého interdisciplinárního semináře k profesím a profesní přípravě (Problémy pomáhajících profesí v mezioborových souvislostech)
-
Bd.24,Nr.5(2014) (Studie)
Zkoumání a rozvíjení kvality výuky v oborových didaktikách: metodika 3A mezi teorií a praxí.
-
Bd.24,Nr.4(2014) (Editorial)
Předškolní pedagogika – etablování oboru
-
Bd.25,Nr.4(2015) (Studie)
Subjektivně vnímaná zdatnost učitelů v kontextu jejich profesního vzdělávání: zjištění a výzvy z šetření TALIS 2013