Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.18,
č.1
(2008)
Editorial
Pedagogická orientace v roce 2007
3–5
Tomáš Janík
PDF
Studie
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
7–21
V. Najvarová
PDF
Vztahy mezi vědomostmi, postoji a skutečným jednáním u žáků druhého stupně základní školy v rámci enviromentální výchovy
22–33
Z. Hromádka
PDF
Psychosomaticky koncipovaný seminář Rétorika a prezentace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
34–46
E. Ochrymčuková
PDF
Cestou výtvarného umění ke společenským a technickým vědním oborům
47–60
Z. Ištvanová
PDF
Využití nových médií ve výtvarných dílnách s mentálně postiženými
61–71
Z. Strakošová
PDF
K dimenzím komunikačního pole: Galerijní animace jako výtvarná akce
72–83
B. Svátková
PDF
Vnímání hudebního díla
84–93
V. Audyová
PDF
Vztah hudební percepce a aktivního provozování hudby u středoškolské mládeže
94–104
J. Secký
PDF
Hudební preference vysokoškolské mládeže ve vztahu k minimal music
105–117
S. Štoudková
PDF
Eduard Tregler
118–127
S. Syrková
PDF
Zprávy
Plný text sekce
128–133
Pedagogická Orientace
PDF
9. konference Mezinárodní asociace pro výzkum učebnic a dalších edukačních médií (IARTEM)
Petr Knecht, Zuzana Sikorová
ICPE'07 v Maroku
Renata Holubová, Zdeněk Kluiber
Recenze
Plný text sekce
134–139
Pedagogická Orientace
PDF
Průcha, J. (2006). Multikulturní výchova. Příručka (nejen) pro učitele
Eva Švarcová
Janík T. et al. (2007). Pedagogical content knowledge nebo diakritická znalost obsahu?
Petr Knecht