Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.21,
č.1
(2011)
Editorial
Pedagogická orientace: od retrospektiv k perspektivám
3–4
Tomáš Janík
PDF
Studie
Neoliberalizmus vo vzdělávaní: päť obrazov kritických analýz
5–34
O. Kaščák, B. Pupala
PDF
Slovenská cesta transformácie edukačného systému po roku 1989 na príklade primárneho vzdelávania a prípravy jeho učiteľov
35–50
B. Kosová, Š. Porubský
PDF
Pragmatismus jako filozofický základ smíšeného výzkumného designu
51–69
E. Složilová
PDF
Kritéria kvality školy z pohledu České školní inspekce a systémů řízení kvality ISO a CAF
70–84
I. Jirečková
PDF
Techniky změny chování a jejich využití ze strany žáků
85–103
Z. Makovská
PDF
Diskuse
Diskuse o pedagogických časopisech v České republice
104–113
J. Mareš, I. Honsnejmanová
PDF
Zprávy
Plný text sekce
114–123
Pedagogická Orientace
PDF
Stanovisko České pedagogické společnosti k Závěrečné zprávě podskupin Národní ekonomické rady vlády pro konkurenceschopnost a podporu podnikání – kapitola III: Vzdělanost
Pedagogická Orientace
Zpráva z 18. výroční konference České pedagogické společnosti
Michal Zvírotský, Tomáš Čech
Sjezd České pedagogické společnosti, Praha 16. 2. 2011
Tomáš Čech, Marta Rybičková
Recenze
Plný text sekce
124–136
Pedagogická Orientace
PDF
Němec, J. et al. (2010). Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření
Aleš Sekot
Kudláčová, B. (Ed.). (2010). Európske pedagogické myslenie od antiky po modernu
Martin Dojčár
Lukášová, H. (2010). Kvalita života dětí a didaktika
Alena Nelešovská
Horváthová, K. (2010). Kontrola a hodnotenie v školskom manažmente
Pavla Mrůzková