Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem
Roč.25,č.5(2015)
Altrichter, H. (2009). Governance – Schulreform als Handlungskoordination. Die Deutsche Schule, 101(3), 240–252.
Dvořák, D. (2008). Máme nové kurikulum. Ó my se máme. In K. Starý (Ed.), Pedagogika ve škole (s. 23–32). Praha: Portál.
Dvořák, D., Starý, K., & Urbánek, P. (2015). Škola v globální době. Proměny pěti českých základních škol. Praha: Karolinum.
Janík, T. (2013). Od reformy kurikula k produktivní kultuře vyučování a učení. Pedagogická orientace, 23(5), 634–663.
Janík, T., Knecht, P., Najvar, P., Píšová, M., & Slavík, J. (2011). Kurikulární reforma na gymnáziích: výzkumná zjištění a doporučení. Pedagogická orientace, 21(4), 375–415.
Liessmann, K. P. (2014). Geisterstunde. Die Praxis der Unbildung. Eine Streitschrift. Wien: Paul Zsolnay Verlag.
MŠMT. (2014). Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020. Praha: MŠMT.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2015 Tomáš Janík