Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.20,
č.2
(2010)
Editorial
Pedagogika a pedagogický výzkum: reflexe a bilance
3–4
Petr Knecht
PDF
Studie
Stav a výhledy českého pedagogického výzkumu
5–22
T. Janík
PDF
Súčasný pedagogický výskum na Slovensku
23–39
Š. Švec
PDF
Školní výuka a politický extremismus
40–54
M. Mareš, J. Smolík
PDF
Postoje českých pedagogů k typickým charakteristikám nadaných žáků s dyslexií, k jejich identifikaci a vzdělávání
55–76
Š. Portešová, M. Budíková
PDF
Inovativní a tradiční použití ICT ve výuce německého jazyka
77–92
J. Bláhová
PDF
Mylné představy žáků II. stupně základních škol: Možnost jejich zkoumání na příkladě tématu Ptáci
93–109
M. Kubiatko, I. Vaculová, E. Pecušová
PDF
Diskuse
Studia Paedagogica v českom časopiseckom prostředí: Komentár k monotematickému číslu 1/2009 Lidé ve škole a jejich vztahy
110–118
B. Pupala
PDF
Zprávy
Plný text sekce
119–123
Pedagogická Orientace
PDF
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání: zpráva z mezinárodní vědecké konference
Radmila Burkovičová
Vzpomínka na doc. PhDr. Jiřího Vomáčku, CSc.
Josef Horák, Petr Urbánek
Recenze
Plný text sekce
124–132
Pedagogická Orientace
PDF
Průcha, J. (Ed.). (2009). Pedagogická encyklopedie
Dominik Dvořák
Ricken, N. (Ed.) (2007). Über die Verachtung der pedagogik: Analyse – Materialien – Perspektiven. O opovržení pedagogikou: analýzy – materiály – perspektivy
Tomáš Janík, Josef Maňák
Liesmann, K. P. (2008). Teorie nevzdělanosti. Omyly společnosti vědění
Bohumír Blížkovský