Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.25,
č.5
(2015)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Editorial: Česká pedagogická společnost v padesátém prvním roce své činnosti
647–648
Tomáš Čech
PDF
Studie
Skryté kurikulum, žité příběhy. Narativy studentů učitelství o škole
649–670
Kateřina Lojdová
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-5-649
PDF
Pedagogika a paradigmatický obrat v metodologii a teorii
671–699
Radim Šíp
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-5-671
PDF
Subjektivní percepce profesních počátků vysokoškolských učitelů odborné angličtiny: kvalitativní výzkum didaktických znalostí obsahu
700–721
Jana Jašková
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-5-700
PDF
Diskuse
Ta naše maturita česká
722–726
Dag Hrubý
PDF
Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem
727–732
Tomáš Janík
PDF
Pozitivismus a fenomenologie: odpověď Ivo Jiráskovi
733–741
Radim Šíp
PDF
Recenze
Michek, S. (2014). Kolegiální evaluace školy.
742–746
Daniela Vrabcová
PDF
Sladová, J., et al. (2014). Dětství a dospívání v současné literatuře pro děti a mládež.
747–749
Jana Bednářová
PDF
Marshall, J. (2014). Introduction to comparative and international education.
750–753
Eliška Walterová
PDF
Zprávy
Na ECER nebo na EARLI? Zpráva ze dvou mezinárodních konferencí v roce 2015
754–757
Kateřina Lojdová
PDF
Zpráva z Letní školy Evropské asociace výzkumu ve vzdělávání (EERA)
758–761
Jitka Sedláčková, Michaela Šamalová
PDF
Sjezd České pedagogické společnosti
762–765
Tomáš Čech
PDF