Vol 25, No 5 (2015)

Celé číslo

Prohlédnout nebo stáhnout celé číslo

Obsah

Editorial

Editorial: Česká pedagogická společnost v padesátém prvním roce své činnosti
Tomáš Čech
647–648

Studie

Kateřina Lojdová
649–670
Radim Šíp
671–699
Jana Jašková
700–721

Diskuse

Ta naše maturita česká
Dag Hrubý
722–726
Škola na kruhovém objezdu aneb když se to vezme kolem a kolem
Tomáš Janík
727–732
Pozitivismus a fenomenologie: odpověď Ivo Jiráskovi
Radim Šíp
733–741

Recenze

Michek, S. (2014). Kolegiální evaluace školy.
Daniela Vrabcová
742–746
Sladová, J., et al. (2014). Dětství a dospívání v současné literatuře pro děti a mládež.
Jana Bednářová
747–749
Marshall, J. (2014). Introduction to comparative and international education.
Eliška Walterová
750–753

Zprávy

Na ECER nebo na EARLI? Zpráva ze dvou mezinárodních konferencí v roce 2015
Kateřina Lojdová
754–757
Zpráva z Letní školy Evropské asociace výzkumu ve vzdělávání (EERA)
Jitka Sedláčková, Michaela Šamalová
758–761
Sjezd České pedagogické společnosti
Tomáš Čech
762–765