Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.29,
č.2
(2019)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Cinkot klíčů
125–128
Petr Urbánek, Jitka Jursová, Andrea Rozkovcová
PDF
Studie
Zastánce jako klíčový hráč v eliminaci šikany
129–148
Jiří Kresa
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-129
PDF
Uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách pohledem jeho hlavních aktérů
149–171
Klára Záleská, Libor Juhaňák, Kateřina Trnková, Martina Šmahelová
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-149
PDF
Odlišné sociální klima učitelských sborů ZŠ v rozmanitých podmínkách práce školy
172–202
Jitka Jursová, Petr Urbánek, Markéta Váchová
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-172
PDF
Subjektivní vnímání proměny role ředitele školy a obtížné prvky výkonu této profese v současné době
203–222
Václav Trojan, Zuzana Svobodová
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-203
PDF
Odlišné světy učitelů a rodičů: interakce s rodiči jako zdroj stresu učitele
223–242
Veronika Pavlas Martanová, Olga Konůpková
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-223
PDF
Diskuse
Podpora profesního rozvoje učitelů v rámci metodických kabinetů
243–250
Jan Slavík, Tomáš Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-2-243
PDF
Recenze
Švaříčková Slabáková, R., & Sobotková, I. (2018). Rodina a její paměť v nás ve světle třígeneračních vyprávění.
251–254
Milada Rabušicová
PDF