Podpora profesního rozvoje učitelů v rámci metodických kabinetů
Roč.29,č.2(2019)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky na období 2015–2020. (2015). Praha: MŠMT.
Národní program rozvoje vzdělávání v České republice. Bílá kniha. (2001). Praha: MŠMT.
Osnova modelu systému profesní podpory pro jednotlivé metodické kabinety. (2018a). Praha: NIDV.
Osnova metodické příručky příslušné oblasti metodických kabinetů. (2018b). Praha: NIDV.
Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020. (2013). Praha: MŠMT.
Stuchlíková, I., & Janík, T. (2017). Rámcová koncepce přípravy učitelů základních a středních škol aneb o hledání a nacházení konsensu mezi aktéry. Pedagogická orientace, 27(1), 242–265.
Stuchlíková, I., Kaščák, O., Janík, T., Greger, D., Katrňák, T., Šima, K., … Staša, J. (2018). Hodnocení naplňování Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020. Praha: MŠMT.
Výroční zpráva České školní inspekce za školní rok 2014/2015. (2015). Praha: ČŠI.

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2019 Jan Slavík, Tomáš Janík