Vol 25, No 4 (2015)

Celé číslo

Prohlédnout nebo stáhnout celé číslo

Obsah

Editorial

Mezinárodní srovnávací výzkumy jako výzva pro…
Tomáš Janík, Eva Potužníková
507-508

Studie

Jana Straková, Arnošt Veselý
509-527
Vendula Kašparová, Eva Potužníková, Tomáš Janík
528-556
Miroslava Federičová, Daniel Münich
557-582
Dominik Dvořák
583-604

Diskuse

Proč se kritizuje PISA?
Stanislav Štech
605-612
Vzdelávanie ako riešenie vzťahu porozumenia, vysvetlenia a interpretácie
Peter Ondrejkovič
613-621

Recenze

Píšová, M., Hanušová, S., Kostková, K., Janíková, V., Najvar, P., & Tůma, F. (2013). Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků).
Tomáš Janík
622-629
Hendl, J., et al. (2014). Statistika v aplikacích.
Jan Průcha
630-631
OECD (2014). PISA 2012 results: Students and money: Financial literacy skills for the 21st century (Volume VI).
Karel Ševčík
632-634

Zprávy

Zpráva z 22. konference České pedagogické společnosti Škola a její křižovatky
Marie Najmonová, Miroslav Procházka, Miluše Vítečková, Iva Žlábková
635-639