Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.25,
č.4
(2015)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Mezinárodní srovnávací výzkumy jako výzva pro…
507–508
Tomáš Janík, Eva Potužníková
PDF
Studie
Mezinárodní výzkum kompetencí dospělých PIAAC: hlavní zjištění a implikace pro vzdělávací politiku
509–527
Jana Straková, Arnošt Veselý
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-4-509
PDF
Subjektivně vnímaná zdatnost učitelů v kontextu jejich profesního vzdělávání: zjištění a výzvy z šetření TALIS 2013
528–556
Vendula Kašparová, Eva Potužníková, Tomáš Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-4-528
PDF
Srovnání žákovské obliby školy a matematiky pohledem mezinárodních šetření
557–582
Miroslava Federičová, Daniel Münich
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-4-557
PDF
Důraz školy na akademický úspěch: TIMSS 2011 jako sonda do reformy v České republice
583–604
Dominik Dvořák
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-4-583
PDF
Diskuse
Proč se kritizuje PISA?
605–612
Stanislav Štech
PDF
Vzdelávanie ako riešenie vzťahu porozumenia, vysvetlenia a interpretácie
613–621
Peter Ondrejkovič
PDF
Recenze
Píšová, M., Hanušová, S., Kostková, K., Janíková, V., Najvar, P., & Tůma, F. (2013). Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků).
622–629
Tomáš Janík
PDF
Hendl, J., et al. (2014). Statistika v aplikacích.
630–631
Jan Průcha
PDF
OECD (2014). PISA 2012 results: Students and money: Financial literacy skills for the 21st century (Volume VI).
632–634
Karel Ševčík
PDF
Zprávy
Zpráva z 22. konference České pedagogické společnosti Škola a její křižovatky
635–639
Marie Najmonová, Miroslav Procházka, Miluše Vítečková, Iva Žlábková
PDF