Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.29,
č.4
(2019)
ENGLISH ISSUE
Editorial
Výhry a prohry pedagogického výzkumu využívajícího technologie
399–400
Eva Minaříková, Zuzana Šmideková
PDF (English)
Studie
Využití eye-trackingu pro výzkum pohledu učitelů: Přesnost dat a vykreslení smysluplných dynamických oblastí zájmu v rámci video stimulů
401–423
Christina Ioanna Pappa, Christian Kosel, Katharina Schnitzler, Tina Seidel
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-4-401
PDF (English)
Výhody využití metody oční kamery při sledování žákovských kognitivních procesů při řešení testů s výběrem odpovědi
424–465
Martina Kekule, Iva Spanova, Jouni Viiri
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-4-424
PDF (English)
Diskuse
Potenciál a nedostatky využití technologií při zkoumání užití času řediteli škol
466–476
Craig Hochbein
https://doi.org/10.5817/PedOr2019-4-466
PDF (English)
Zprávy
Patnáct let výzkumu na Institutu výzkumu školního vzdělávání: Komentovaná bibliografie (2003–2018)..
477–493
Tomáš Janík
PDF (English)