Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.33,
č.2
(2023)
Editorial
Variabilita témat ve variovém čísle
183–185
Eva Minaříková
PDF
Studie
Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku: Koncepce – vývoj – aplikace
185–213
Iva Stuchlíková, Tomáš Janík, Lukáš Rokos, Eva Minaříková, Libuše Samková, Petr Najvar, Alena Hošpesová, Marcela Janíková
https://doi.org/10.5817/PedOr2023-2-185
PDF
Spirituální gramotnost na prvním stupni základní školy
214–243
Ivo Jirásek, Petra Urbánková
https://doi.org/10.5817/PedOr2023-2-214
PDF
Filozofie edukace jako reflexe společnosti: analýza krize modernity v románech Murakamiho a Houellebecqa
244–277
Michal Černý
https://doi.org/10.5817/PedOr2023-2-244
PDF
Diskuse
Generické maskulinum v jazyce pedagogického výzkumu: Dinosaurus nebo kulturní poklad?
278–285
Miroslav Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2023-2-278
PDF
Recenze
Kostrub, D. (2022). Učiteľ – výskumník. Profesia založená na výskume. Dizajn výskumu a premeny výučby.
286–288
Žaneta Gužíková
PDF
Janik, T., Dalehefte, I. M., & Zehetmeier, S. (Eds.). Supporting Teachers: Improving Instruction.
289–292
Felizardo Muianga
PDF
Zprávy
Inovativní pojetí identifikace a rozvoje dětí s nadáním pro matematiku na samém počátku školního vzdělávání. Zpráva o řešení projektu
293–298
Eva Nováková
PDF