Knecht, Petr
-
Vol.23,No.2(2013) (Editorial)
Věděli jste, že (možná) porušujete autorská práva?
-
Vol.28,No.1(2018) (Editorial)
On lack of time and academic belatedness
-
Vol.27,No.1(2017) (Editorial)
Have scientific societies lost its spirit?
-
Vol.26,No.3(2016) (Editorial)
Educational research methodology and methods on the rise
-
Vol.26,No.1(2016) (Editorial)
Back from six to four or Less is sometimes more
-
Vol.25,No.1(2015) (Editorial)
Looking for quality in the time of „publish more or perish“
-
Vol.24,No.3(2014) (Editorial)
Lesk a bída univerzitních knižních vydavatelství
-
Vol.20,No.2(2010) (Editorial)
Pedagogika a pedagogický výzkum: reflexe a bilance
-
Vol.20,No.1(2010) (Editorial)
Pedagogická orientace v roce 2010
-
Vol.19,No.4(2009) (Book reviews)
Janík, T. et al. (2008). Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
-
Vol.23,No.3(2013) (Book reviews)
Chvál, M., Kasíková, H., & Valenta, J. (2012). Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
-
Vol.23,No.3(2013) (Editorial)
Už jste se setkali s predátorem?
-
Vol.17,No.1(2007) (Reports)
Inovace kurikula geografického vzdělávání
-
Vol.18,No.1(2008) (Book reviews)
Janík T. et al. (2007). Pedagogical content knowledge nebo diakritická znalost obsahu?
-
Vol.18,No.1(2008) (Reports)
9. konference Mezinárodní asociace pro výzkum učebnic a dalších edukačních médií (IARTEM)
-
Vol.21,No.4(2011) (Editorial)
O úloze odborných časopisů s náročným recenzním řízením
-
Vol.23,No.6(2013) ENGLISH ISSUE (Reports)
Methodological issues in schoolbook and educational media research
-
Vol.23,No.6(2013) ENGLISH ISSUE (Editorial)
Presenting Czech educational research to international audience
-
Vol.25,No.2(2015) (Editorial)
The past and the present of the Group for research on textbooks
-
Vol.23,No.1(2013) (Editorial)
Lépe od čtyř k šesti než od desíti k pěti
-
Vol.23,No.4(2013) (Editorial)
... k metodologickému standardu v pedagogice