Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.23,
č.3
(2013)
Editorial
Už jste se setkali s predátorem?
277–278
Petr Knecht
PDF
Studie
Vzdělávací politika: rozdílná vymezení, předpoklady a implikace
279–297
A. Veselý
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-3-279
PDF
Vtelená kognícia, jej filozofické východiská a potenciálny význam pre pedagogiku
298–317
Z. Obertová
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-3-298
PDF
Kompetence k učení a možnosti jejího rozvíjení a hodnocení: vymezení pojmu a přehled současných přístupů
318–341
V. Lokajíčková
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-3-318
PDF
Informální učení v kariéře žen
342–363
L. Hloušková
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-3-342
PDF
Vyhledávání mimořádných prožitků a preference učebního stylu studenta
364–385
D. Culková
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-3-364
PDF
Diskuse
Pedagogika a pedagogové v období vlády komunismu
386–391
J. Maňák
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-3-386
PDF
Pedagogika – učitel – reforma: na společné cestě?
392–405
M. Procházka, I. Žlábková
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-3-392
PDF
Recenze
Plný text sekce
406–412
Pedagogická Orientace
PDF
Kettner, B. (2011). Kdo byl Eduard Štorch
Markéta Šauerová
Chvál, M., Kasíková, H., & Valenta, J. (2012). Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
Petr Knecht
Zprávy
Plný text sekce
413–421
Pedagogická Orientace
PDF
Zpráva z 20. výroční konference České pedagogické společnosti: Koncepce vzdělávání v současné kurikulární diskusi
Oto Dymokurský
Zpráva z konference Zážitková pedagogika a její možnosti využití u vybraných cílových skupin
Markéta Šauerová
Založení Asociace vzdělavatelů v sociální pedagogice
Eva Machů