Vol 26, No 3 (2016)

Celé číslo

Prohlédnout nebo stáhnout celé číslo

Obsah

Editorial

Metodologie a metody pedagogického výzkumu na vzestupu
Petr Knecht, Kateřina Lojdová, Jana Majerčíková
341–345

Studie

Milada Rabušicová, Klára Záleská
346–378
Dušan Klapko
379–414
František Tůma
415–441
Hana Staudková
442–456
Jan Kalenda
457–481
Kateřina Vlčková, Kateřina Lojdová
482–511
Petr Soukup, Ilona Kočvarová
512–536
Hana Voňková, Ondřej Papajoanu, Stanislav Bendl
537–559
Libor Juhaňák, Jiří Zounek
560–583

Recenze

Klapko, D., Remsová, L., Kolaříková, V., Sedláková, M., & Žákovský, L. (2014). Výzkumný exkurz do diskursů o Romech.
Markéta Levínská
584–586
Šalamounová, Z. (2015). Socializace do školního jazyka.
Stanislav Štech
587–590

Zprávy

„Kvalitativci“ diskutovali o disciplinovaném myšlení a vyprázdněné vědě
Kateřina Lojdová
591–593