Vol 26, No 3 (2016)

Celé číslo

Prohlédnout nebo stáhnout celé číslo

Obsah

Editorial

Metodologie a metody pedagogického výzkumu na vzestupu
Petr Knecht, Kateřina Lojdová, Jana Majerčíková   
341–345

Studie

Milada Rabušicová, Klára Záleská   
346–378
Dušan Klapko   
379–414
František Tůma   
415–441
Hana Staudková   
442–456
Jan Kalenda   
457–481
Kateřina Vlčková, Kateřina Lojdová   
482–511
Petr Soukup, Ilona Kočvarová   
512–536
Hana Voňková, Ondřej Papajoanu, Stanislav Bendl   
537–559
Libor Juhaňák, Jiří Zounek   
560–583

Recenze

Klapko, D., Remsová, L., Kolaříková, V., Sedláková, M., & Žákovský, L. (2014). Výzkumný exkurz do diskursů o Romech.
Markéta Levínská   
584–586
Šalamounová, Z. (2015). Socializace do školního jazyka.
Stanislav Štech   
587–590

Zprávy

„Kvalitativci“ diskutovali o disciplinovaném myšlení a vyprázdněné vědě
Kateřina Lojdová   
591–593