Vol 26, No 1 (2016)

Celé číslo

Prohlédnout nebo stáhnout celé číslo

Obsah

Editorial

Zpět od šesti ke čtyřem aneb méně je někdy více
Petr Knecht
3–4

Studie

Jiří Mareš
5–23
Věra Janíková
24–50
Kateřina Lojdová
51–75
Klára Uličná
76–94
Petr Koubek
95–116
Pavla Sýkorová
117–134

Diskuse

Státní maturita jako „mlátička“ a jak se k ní dostat
Kamil Janiš ml.
135–141

Recenze

Hník, O. (2014). Didaktika literatury: výzvy oboru. Od textů umělecké povahy k didaktice estetickovýchovného oboru.
Hana Lavičková
142–145
Chráska, M., & Kočvarová, I. (2014). Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků.
Petr Hlaďo
146–152
Alsup, J. (2013). Teacher identity discourses. Negotiating personal and professional spaces.
Adriana Wiegerová
153–156

Zprávy

Konference IASCE aneb Když se smysl a téma potkají s formou
Hana Kasíková
157–159
Zpráva z mezinárodní konference Výchova a vzdělávání v poutech totalitárního myšlení a systémů
Růžena Váňová
160–162
Zpráva z konference Novinky v pedagogické a školní psychologii – školní psycholog jako badatel školy
Zuzana Vařejková, Tereza Vychopňová
163–165
Obsah ročníku 2015
 
166–169
Poděkování recenzentům
 
170–172