Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.26,
č.1
(2016)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Zpět od šesti ke čtyřem aneb méně je někdy více
3–4
Petr Knecht
PDF
Studie
Školní psycholog jako výzkumník: zamyšlení nad možnostmi
5–23
Jiří Mareš
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-5
PDF
Učení a vyučování cizích jazyků a identita
24–50
Věra Janíková
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-24
PDF
Sňatek z rozumu? Výzkum a výuka v pregraduální přípravě učitelů na příkladu kvalitativního výzkumu
51–75
Kateřina Lojdová
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-51
PDF
O stavu didaktické přípravy učitelů anglického jazyka na rozvoj interkulturní komunikační kompetence
76–94
Klára Uličná
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-76
PDF
Být sama sebou: případová studie subjektivních teorií učitelky v kontextu profesního rozvoje
95–116
Petr Koubek
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-95
PDF
Koncept Standardů společného základu ve Spojených státech amerických: výuka čtení v primárním vzdělávání
117–134
Pavla Sýkorová
https://doi.org/10.5817/PedOr2016-1-117
PDF
Diskuse
Státní maturita jako „mlátička“ a jak se k ní dostat
135–141
Kamil Janiš ml.
PDF
Recenze
Hník, O. (2014). Didaktika literatury: výzvy oboru. Od textů umělecké povahy k didaktice estetickovýchovného oboru.
142–145
Hana Lavičková
PDF
Chráska, M., & Kočvarová, I. (2014). Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků.
146–152
Petr Hlaďo
PDF
Alsup, J. (2013). Teacher identity discourses. Negotiating personal and professional spaces.
153–156
Adriana Wiegerová
PDF
Zprávy
Konference IASCE aneb Když se smysl a téma potkají s formou
157–159
Hana Kasíková
PDF
Zpráva z mezinárodní konference Výchova a vzdělávání v poutech totalitárního myšlení a systémů
160–162
Růžena Váňová
PDF
Zpráva z konference Novinky v pedagogické a školní psychologii – školní psycholog jako badatel školy
163–165
Zuzana Vařejková, Tereza Vychopňová
PDF
Obsah ročníku 2015
166–169
Pedagogická orientace
PDF
Poděkování recenzentům
170–172
Pedagogická orientace
PDF