Knecht, Petr
-
Bd.23,Nr.2(2013) (Editorial)
Věděli jste, že (možná) porušujete autorská práva?
-
Bd.28,Nr.1(2018) (Editorial)
O nedostatku času a akademickém nestíhání
-
Bd.27,Nr.1(2017) (Editorial)
Vyčpěl duch vědeckých společností?
-
Bd.26,Nr.3(2016) (Editorial)
Metodologie a metody pedagogického výzkumu na vzestupu
-
Bd.26,Nr.1(2016) (Editorial)
Zpět od šesti ke čtyřem aneb méně je někdy více
-
Bd.25,Nr.1(2015) (Editorial)
O hledání kvality v době kafemlejnkové
-
Bd.24,Nr.3(2014) (Editorial)
Lesk a bída univerzitních knižních vydavatelství
-
Bd.20,Nr.2(2010) (Editorial)
Pedagogika a pedagogický výzkum: reflexe a bilance
-
Bd.20,Nr.1(2010) (Editorial)
Pedagogická orientace v roce 2010
-
Bd.19,Nr.4(2009) (Recenze)
Janík, T. et al. (2008). Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
-
Bd.23,Nr.3(2013) (Recenze)
Chvál, M., Kasíková, H., & Valenta, J. (2012). Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
-
Bd.23,Nr.3(2013) (Editorial)
Už jste se setkali s predátorem?
-
Bd.17,Nr.1(2007) (Zprávy)
Inovace kurikula geografického vzdělávání
-
Bd.18,Nr.1(2008) (Recenze)
Janík T. et al. (2007). Pedagogical content knowledge nebo diakritická znalost obsahu?
-
Bd.18,Nr.1(2008) (Zprávy)
9. konference Mezinárodní asociace pro výzkum učebnic a dalších edukačních médií (IARTEM)
-
Bd.21,Nr.4(2011) (Editorial)
O úloze odborných časopisů s náročným recenzním řízením
-
Bd.23,Nr.6(2013) ENGLISH ISSUE (Zprávy)
Methodological issues in schoolbook and educational media research
-
Bd.23,Nr.6(2013) ENGLISH ISSUE (Editorial)
Presenting Czech educational research to international audience
-
Bd.25,Nr.2(2015) (Editorial)
Minulost a přítomnost Skupiny pro výzkum učebnic
-
Bd.23,Nr.1(2013) (Editorial)
Lépe od čtyř k šesti než od desíti k pěti
-
Bd.23,Nr.4(2013) (Editorial)
... k metodologickému standardu v pedagogice