Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.27,
Nr.1
(2017)
Full Issue in
PDF (Čeština)
Editorial
Vyčpěl duch vědeckých společností?
3–5
Petr Knecht, Petr Najvar
PDF (Čeština)
Studie
Studie výuky dějepisného učiva na 1. stupni ZŠ
6–29
Jana Stará, Karel Starý
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-6
PDF (Čeština)
Soukromé hodiny doučování na středních školách: diagnóza a směry dalšího výzkumu
30–57
Vít Štastný
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-30
PDF (Čeština)
Žákovské prekoncepty jako konstitutivní prvek výuky mateřského jazyka
58–80
Stanislav Štěpáník, Jan Slavík
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-58
PDF (Čeština)
To see or not to see: Profesní vidění budoucích učitelů anglického jazyka a budoucích učitelů pro 1. stupeň se specializací na anglický jazyk
81–103
Klára Uličná
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-81
PDF (Čeština)
Jak učitelé německého jazyka užívají ve výuce angličtinu
104–135
Miroslav Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-104
PDF (Čeština)
Charakteristiky dobré základní školy z pohledu rodičů
136–159
Jaroslava Simonová
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-136
PDF (Čeština)
Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Problém, nebo výzva?
160–180
Ingrid Čejková
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-160
PDF (Čeština)
Člověk „dobrý“ a/nebo „zlý“? Antropologická varianta výchovy mezi autoritářstvím a liberalitou
181–197
Jan Hábl
https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-181
PDF (Čeština)
Diskuse
K vzťahom akademickej sociálnej práce a sociálnej pedagogiky
198–209
Peter Ondrejkovič
PDF (Čeština)
Závěrečné (?) slovo k recenzní pranici
210–215
Ivo Jirásek
PDF (Čeština)
Závěrečná odpověď na „Závěrečné (?) slovo“
216–218
Radim Šíp
PDF (Čeština)
Recenze
Dvořák, D., Janík, T., Průcha, J., Rabušicová, M., Spilková, V., Starý, K., … Greger, D. (2015). Srovnávací pedagogika: proměny a výzvy.
219–223
Martina Habrdlová
PDF (Čeština)
Průcha, J., Burkovičová, R., Dopita, M., Paloncyová, J., & Syslová, Z. (2016). Předškolní dítě a svět vzdělávání. Přehled teorie, praxe a výzkumných poznatků.
224–227
Hana Navrátilová
PDF (Čeština)
Zprávy
Odešel profesor Zdeněk Helus (1935–2016)
228–229
Michal Zvírotský
PDF (Čeština)
Dialektika vzdělávání ve srovnávací perspektivě. Zpráva o Světovém kongresu srovnávací pedagogiky
230–233
Eliška Walterová, David Greger
PDF (Čeština)
Zpráva z první letní školy evropského programu EDiTE – EJD
234–237
Lucie Bucharová
PDF (Čeština)
Pomůže „Nová agenda dovedností pro Evropu“ posílit lidský kapitál?
238–242
Michaela Šojdrová
PDF (Čeština)
Rámcová koncepce přípravného vzdělávání učitelů aneb o hledání a nacházení konsensu mezi aktéry
243–266
Iva Stuchlíková, Tomáš Janík
PDF (Čeština)
Obsah ročníku 2016
267–269
Pedagogická orientace
PDF (Čeština)
Poděkování recenzentům
270–272
Pedagogická orientace
PDF (Čeština)