Dvořák, D., Janík, T., Průcha, J., Rabušicová, M., Spilková, V., Starý, K., … Greger, D. (2015). Srovnávací pedagogika: proměny a výzvy.
Roč.27,č.1(2017)
Hiebert, J., & Stigler, J. W. (1999). The teaching gap. New York: Free Press.
Janík, T. (2013). Od reformy kurikula k produktivní kultuře vyučování a učení. Pedagogická orientace, 23(5), 634–663.
Kratochvíl, Z. (2010). Úpadek má i světlé stránky: Rozhovor s filozofem Zdeňkem Kratochvílem. Nový Prostor, 2010(361), 18–21.
OECD. (2011). Starting strong III: A quality toolbox for early childhood education and care. Paris: OECD Publishing.
Walterová, E. (1994). Kurikulum: Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě. Brno: CDVU.
Walterová, E. (2006). Proměny paradigmatu kurikulárního diskursu. In J. Maňák & T. Janík (Eds.), Problémy kurikula základní školy (s.11–22). Brno: MU.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Martina Habrdlová