Pomůže „Nová agenda dovedností pro Evropu“ posílit lidský kapitál?
Roč.27,č.1(2017)
Becker, G. S. (1993). Human capital. A theoretical and empirical analysis with special reference to education. Chicago: The University of Chicago Press.
Evropská komise. (2010). Evropa 2020. Strategie pro inteligentní a udržitelný růst podporující začlenění. Brusel: Evropská komise. Dostupné z http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2010:2020:FIN:CS:PDF
Evropská komise. (2016). Nová agenda dovedností pro Evropu. Brusel: Evropská komise. Dostupné z http://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1223&langId=en
Langhamrová, J., Fiala, T., Fischer, J., Hulík, V., Kačerová, E., Konrádová, J. … Šťastnová, P. (2011). Prognóza lidského kapitálu obyvatelstva České republiky do roku 2050. Praha: VŠE.
Mazouch, P., & Fischer, J. (2011). Lidský kapitál: měření, souvislosti, prognózy. Praha: CC BECK.
OECD. (2012). Equity and quality in education: Supporting disadvantaged students and schools. Paříž: OECD Publishing. Dostupné z http://dx.doi.org/10.1787/9789264130852-en
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Michaela Šojdrová