Blížkovský, Bohumír
-
Bd.2,Nr.5(1992) (Zprávy)
Nepodceňujme vzdělávání a tvořivost učitelů
-
Bd.17,Nr.1(2007) (Zprávy)
K poslání ČPdS
-
Bd.4,Nr.11(1994) (Ostatní)
Celistvé a otevřené pojetí výchovy
-
Bd.4,Nr.10(1994) (Recenze)
Rolf Huschke-Rhein: Systémově ekologická pedagogika. Köln 1992
-
Bd.3,Nr.6(1993) (Zprávy)
Druhý sjezd pedagogické společnosti po listopadu 1989: Tradice a perspektivy české školy a pedagogiky v nadějích a krizích soudobého světa
-
Bd.3,Nr.6(1993) (Zprávy)
Ze závěrů sjezdu ČPdS
-
Bd.3,Nr.7(1993) (Studie)
Nad příspěvky hostů
-
Bd.3,Nr.8-9(1993) (Studie)
O příčinách naší soudobé krize. K 75. výročí 28. října 1918
-
Bd.3,Nr.8-9(1993) (Studie)
Počátky školské reformy v Československu po listopadu 1989 K 4. výročí 17. 11. 1989
-
Bd.3,Nr.8-9(1993) (Zprávy)
Učitelské vzdělávání v parlamentní komisi
-
Bd.4,Nr.11(1994) (Studie)
Pozoruhodná reforma školy ve Švédsku
-
Bd.2,Nr.5(1992) (Zprávy)
Závěry z rozšířeného zasedání hlavního výboru ČPdS při ČSAV dne 26. 5. 1992
-
Bd.2,Nr.4(1992) (Studie)
Komenského univerzalismus, obecná teorie systémů a soudobá výchova
-
Bd.2,Nr.4(1992) (Studie)
Polemický dovětek k diskusi o reformě
-
Bd.2,Nr.4(1992) (Zprávy)
Nespravedlivé platové třídy
-
Bd.2,Nr.3(1992) (Zprávy)
Další vzdělávání, sebevzdělávání a rozvíjení tvořivosti pedagogických pracovníků
-
Bd.1,Nr.2(1991) (Ostatní)
Projekt reformy učitelského vzdělávání na Masarykově univerzitě v Brně
-
Bd.1,Nr.1(1991) (Studie)
Demokracie, odbornost a výchova
-
Bd.1,Nr.1(1991) (Ostatní)
K nové kvalitě všeobecného a odborného vzdělání
-
Bd.1,Nr.1(1991) (Ostatní)
K racionálnímu a demokratickému řízení výchovy a vzdělávání
-
Bd.9,Nr.1(1999) (Studie)
Vzdělanost versus nevzdělanost
-
Bd.20,Nr.2(2010) (Recenze)
Liesmann, K. P. (2008). Teorie nevzdělanosti. Omyly společnosti vědění
-
Bd.14,Nr.2(2004) (Studie)
K aktuálnímu stavu výchovy a vzdělávání
-
Bd.14,Nr.2(2004) (Zprávy)
Neměli bychom obnovit Radu pedagogických věd?
-
Bd.10,Nr.4(2000) (Zprávy)
Návrh projektu výzkumu funkčnosti vysokoškolské přípravy učitelů
-
Bd.12,Nr.2(2002) (Diskuse)
Dočká se ČR vzdělávání učitelů pro dobře se učící společnost?
-
Bd.12,Nr.4(2002) (Zprávy)
Vzpomínka na PhDr. Miroslava Riedla
-
Bd.11,Nr.3(2001) (Ostatní)
Masarykova „Otázka sociální" po stu letech
-
Bd.11,Nr.1(2001) (Zprávy)
Diferenciace a „Bílá kniha"
-
Bd.9,Nr.4(1999) (Studie)
Celkové zhodnocení stavu vzdělávání v ČR
-
Bd.4,Nr.12-13(1994) (Studie)
Prvořadý význam profese, vzdělávání a tvořivosti učitelů
-
Bd.8,Nr.1(1998) (Zprávy)
Českoslovenství - středoevropanství - evropanství
-
Bd.6,Nr.20(1996) (Medailon)
Personální bibliografie — Univ. prof. PhDr. Bohumír Blížkovský, CSc.
-
Bd.5,Nr.16-17(1995) (Zprávy)
Pozoruhodný zájem OECD o vzdělanost
-
Bd.5,Nr.15(1995) (Studie)
Česká a evropská dimenze vzdělávání
-
Bd.5,Nr.15(1995) (Studie)
Výlučnost nebo demokratičnost vysokoškolského vzdělávání?
-
Bd.5,Nr.15(1995) (Studie)
Je rozpočet pro školství jen chudý, nebo i chybný?
-
Bd.5,Nr.15(1995) (Studie)
Profesionalizace a činnostní pojetí učitelského vzdělávání
-
Bd.5,Nr.14(1995) (Recenze)
Antipedagogická „Pedagogika“?
-
Bd.2,Nr.5(1992) (Zprávy)
Akreditační komisi při vládě ČR