Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.4,
č.12-13
(1994)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Editorial
1–2
redakce PO
PDF
Studie
Učitel, škola a pedagogika ve 20. století
3–5
Stanislava Kučerová
PDF
Prvořadý význam profese, vzdělávání a tvořivosti učitelů
6–12
Bohumír Blížkovský
PDF
Učitel a školská reforma
14–19
Pavel Vacek
PDF
K problematice socioprofesní přípravy učitelů
19–26
Vladimír Spousta
PDF
Ke vztahu pedagogické teorie a praxe v přípravě a dalším vzdělávání učitelů
26–32
Vlastimil Švec
PDF
Některé aspekty profesní přípravy učitelů
32–34
Jarmila Faltýsková
PDF
Učitel 1. stupně základní školy na počátku své profesionální dráhy
35–38
Ludmila Prokešová
PDF
Příprava učitelů 1. stupně základní školy pro výuku romských dětí
38–41
Jan Melichar
PDF
Profesionalita učitele a jeho společenská prestiž
41–44
Josef Kittler
PDF
Místo oborových didaktik v přípravě učitele
45–47
Josef Halbych
PDF
Pedagogika a didaktika na vysokých školách technických (z pohledu učitele matematiky)
47–50
Rudolf Grepl
PDF
K přípravě učitelů pro výchovu a vzdělávání handicapovaných žáků v běžných školských zařízeních
50–52
Petr Franiok
PDF
Role ředitele základní školy v současných společenských podmínkách
53–54
Břetislav Voženílek
PDF
Vztah pedagogického a ekonomického řízení školy v současnosti
55–59
František Štěpánek
PDF
Polistopadové školství — jeho kvantitativní rozvoj a diverzifikace
62–72
František Morkes
PDF
Česká reforma vzdělávací soustavy v kontextu evropských realit a mezinárodních dokumentů
72–74
Jaroslav Müllner
PDF
Škola jako sociální instituce na konci 20. století
75–80
Blahoslav Kraus
PDF
Význam předškolní výchovy
80–83
Renata Prokopová
PDF
K problematice našich málotřídních škol
83–85
Miroslav Kořínek
PDF
Zamyšlení nad projektem obecné školy
85–89
Alena Nelešovská
PDF
Rozvoj talentovaných studentů
89–96
Zdeněk Kluiber
PDF
Problematika přechodu z jednotlivých typů a stupňů škol
96–101
Hana Kořínková-Zárubová
PDF
0 diferenciaci školství
102–105
Tomáš Jurčík
PDF
Struktura motivů žáků při výběru povinně volitelných vyučovacích hodin fyziky na základní škole
105–111
Josef Trna, Eva Trnová
PDF
Žák v dnešní škole
111–112
Vladimír Neužilová
PDF
Pedagogika v kontextu postmoderního myšlení
114–125
Jarmila Skalková
PDF
S optimismem i tváří v tvář krizi
125–128
Josef Cach
PDF
Pedagogika a její společenská prospěšnost
128–134
Libor Hřebíček
PDF
Naše škola a pedagogika na přelomu tisíciletí
134–138
Josef Maňák
PDF
Pedagogika volného času
139–144
Mojmír Vážanský
PDF
Profesní pedagogika ano či ne?
145–146
Josef Semrád
PDF
Sexuální pedagogika v systému pedagogických věd
147–152
Vladimír Täubner
PDF
Příprava na život v rodině jako vyučující předmět
153–156
Stanislav Střelec
PDF
Budeme mít znovu učebnici pedagogiky?
156–160
Chrudoš Vorlíček
PDF
Zprávy
ke stažení
161–170
celá sekce
PDF
Krize pedagogiky a pedagogika krize
161–162
redakce PO
Zpráva výboru ČPdS za období mezi sjezdy ČPdS v Ústí n. L. (20.-21. 11. 1992) a v Hradci Králové (16.-17. 9. 1994).
161–164
redakce PO
Závěry sjezdu ČPdS, doprovázeného odbornou konferencí s mezinárodní účastí na tém a „Učitel, škola a pedagogika ve 20. století“ , v Hradci Králové 16. a 17. 9. 1994
165–167
redakce PO
Zpráva volební komise o výsledku voleb do hlavního výboru České pedagogické společnosti a revizní komise
167–168
redakce PO
Česká pedagogická společnost
169–170
redakce PO
ke stažení
171–190
celá sekce
PDF
Učitelské nakladatelství Dědictví Komenského před r. 1914
171–173
Josef Cach
Vývoj školního hodnocení žáků a studentů
173–179
Rudolf Grepl
Objevil jsem „I“
180
František Pospíšil
Specializační studium řídících pracovníků ve školství — školský management — na Ostravské univerzitě
181–189
Josef Malach
Expedice EKO
190
Tomáš Hála
Paradigmata vědy o výchově
191–205
Christoph Wulf
PDF