Vol 12, No 4 (2002)

Celé číslo

Prohlédnout nebo stáhnout celé číslo

Obsah

Studie

Miroslava Váňová
3-8
Jiří Prokop
9-18
Stanislav Bendl
19-35
Michaela Prášilová, Dana Tomanová
36-43
John Bronkhorst
44-56
Miloslava Sudolská
57-65
Jiří Škoda, Pavel Doulík
66-72
Radka Mošnerová
73-84
Zuzana Ptáčková
85-90
Petr Staníček
91-95
Pavel Mühlpachr
96-101

Diskuse

Několik poznámek k článku prof. V. Pařízka Pedagogické zákony
Radomír Choděra
102-104
Intelektuální trénink v pregraduálním vzdělávání učitelů
Helena Jedličková
105-107
Některé možnosti individuálního nebo individualizovaného vzdělávání učitelů
Miroslav Sova
108-109
Jak dál v přípravném vzdělávání učitelů odborných předmětů
Rudolf Šrámek
110-111

Zprávy

ke stažení
celá sekce
112-120
Profesor Vlastimil Parízek (1930-2002)
Jiří Prokop
112-114
Vzpomínka na PhDr. Miroslava Riedla
Bohumír Blížkovský
114-115
Vedecká konferencia s medzinárodnou účasťou Etika a etická výchova v školách na Pedagogickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave
Blanka Kudláčová
115-117
Jaká byla Socialia 2002
Monika Žurnárová
117-120

Recenze

ke stažení
celá sekce
121-131
Václav Příhoda a Stanislav Velinský a empirické myšlení v pedagogice
Josef Cach
121-122
Kohoutek, R.: Poznávání a utváření osobnosti
Dana Linhartová
122-125
Šikulova R., Miillerová, L.: Cvičebnice obecné didaktiky pro studenty učitelství
Jarmila Pipeková
125
Durdiak, E.: Psychohygiena mladého člověka
Rudolf Kohoutek
126
Muhlpachr, P., Staníček, P.: Geragogika pro speciální pedagogy
Miroslava Štréblová
126-127
The State and the School. Some European Perspectives. Articles of the Symposium.
Karel Rýdl
127-129
Studia paedagogica. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
Dana Knotová
129-131