Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopise
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopise
Editorský tým
Kontakt
Roč.12,
č.4
(2002)
Celé číslo v
PDF
Studie
Učitelské vzdělávání v zemích EU
3–8
Miroslava Váňová
PDF
Učitelská kolegia - alternativní model přípravy polských učitelů
9–18
Jiří Prokop
PDF
Feminizace školství a její pedagogické konsekvence
19–35
Stanislav Bendl
PDF
Problematika připravenosti předškolních pedagogů na tvorbu školního programu
36–43
Michaela Prášilová, Dana Tomanová
PDF
Multimediální koncepce založené na vyváženém modelu učení (Příklady z Nizozemí)
44–56
John Bronkhorst
PDF
Geografické informačné systémy vo vyučovaní na stredných školách
57–65
Miloslava Sudolská
PDF
Uplatňování vybraných vzdělávacích postupů při výuce chemie na víceletých gymnáziích a jejich diagnostika
66–72
Jiří Škoda, Pavel Doulík
PDF
Domácí příprava ve vyučování německého jazyka nově (Pokus o aplikaci Gardnerovy teorie vícenásobné inteligence)
73–84
Radka Mošnerová
PDF
Vztah mezi grafomotorickou napodobovací schopností a výkony v psaní
85–90
Zuzana Ptáčková
PDF
Geragogika jako legitimní pedagogická subdisciplína
91–95
Petr Staníček
PDF
Geragog jako nová profese v procesu celoživotního vzdělávání
96–101
Pavel Mühlpachr
PDF
Diskuse
Několik poznámek k článku prof. V. Pařízka Pedagogické zákony
102–104
Radomír Choděra
PDF
Intelektuální trénink v pregraduálním vzdělávání učitelů
105–107
Helena Jedličková
PDF
Některé možnosti individuálního nebo individualizovaného vzdělávání učitelů
108–109
Miroslav Sova
PDF
Jak dál v přípravném vzdělávání učitelů odborných předmětů
110–111
Rudolf Šrámek
PDF
Zprávy
ke stažení
112–120
celá sekce
PDF
Profesor Vlastimil Parízek (1930-2002)
112–114
Jiří Prokop
Vzpomínka na PhDr. Miroslava Riedla
114–115
Bohumír Blížkovský
Vedecká konferencia s medzinárodnou účasťou Etika a etická výchova v školách na Pedagogickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave
115–117
Blanka Kudláčová
Jaká byla Socialia 2002
117–120
Monika Žurnárová
Recenze
ke stažení
121–131
celá sekce
PDF
Václav Příhoda a Stanislav Velinský a empirické myšlení v pedagogice
121–122
Josef Cach
Kohoutek, R.: Poznávání a utváření osobnosti
122–125
Dana Linhartová
Šikulova R., Miillerová, L.: Cvičebnice obecné didaktiky pro studenty učitelství
125
Jarmila Pipeková
Durdiak, E.: Psychohygiena mladého člověka
126
Rudolf Kohoutek
Muhlpachr, P., Staníček, P.: Geragogika pro speciální pedagogy
126–127
Miroslava Štréblová
The State and the School. Some European Perspectives. Articles of the Symposium.
127–129
Karel Rýdl
Studia paedagogica. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity
129–131
Dana Knotová