Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.5,
č.14
(1995)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Editorial
1–2
redakce PO
PDF
Studie
Hodnotová koncepce výchovy a vzdělávání
5–16
Stanislava Kučerová
PDF
Aktuální koncepty vzdělávání v Německu: mezi individuálním sebevzděláváním a hledáním nového společného základu
17–24
Stephan Sting
PDF
Systémové myšlení a pedagogické jednání
24–33
Michael Göhlich
PDF
Problémy vzdělávání v multikulturním stá tu
33–35
Anatoly Sirotenko
PDF
Rozvoj a dilemata metaanalýzy
35–39
Boris Kožuh
PDF
Vyzýváme k pokračování diskuse o vývoji, stavu a perspektivách naší vzdělávací soustavy a vzdělanosti! Kvalita a odpovědnost?
40–42
redakce PO
PDF
A znovu Komenský ... aneb Co trápí naše učitele?
43–49
Vladimír Spousta
PDF
Projekt Reformní střední odborné školy
49–53
Rudolf Buchta
PDF
Estetická výchova ve výuce psaní
54–61
Květoslava Santlerová
PDF
K postavení rodiny mezi výchovnými činiteli
61–65
Stanislav Střelec
PDF
Sexuální výchova je součástí ob e cn éh o výchovného projektu
66–74
Vladimír Täubner
PDF
Počítač a výuka
74–83
Tomáš Hála, Jiří Rybička
PDF
Dědictví Komenského. Informace a nabídka knižních titulů
84–88
František Hýbl
PDF
Veškeré spisy J. A. Komenského a Archiv pro bádání o životě a spisech J. A. Komenského jako vyvrcholení činnosti Ústředního spolku jednot učitelských na Moravě
88–94
Jan Skutil
PDF
J. A. Komenský a moravští bratři
94–96
Ladislav Polášek
PDF
Recenze
ke stažení
97–118
celá sekce
PDF
H. Arendtová: Krize kultury. Váhy, Praha 1994
97–103
Vladimír Vocelka
Oldřich Šimoník: Začínající u čitel (N ěk te r é pedagogické problémy začínajících učitelů ). Brno 1994, Masarykova univerzita, 94 s.
104–106
Jana Bazáliková
Sting, S. — Wulf, Ch.: Education in a Period o f Sociál Upheaval — Educational Theories and Concepts in Central Európe. Waxmann Verlag, Miinster-New York 1994, 175 s.
106–107
Jarmila Svobodová
Učebnice informatiky pro ZŠ?
107–112
Jiří Rybička, Tomáš Hála
Celotáborové hry
113–115
Tomáš Hála
Antipedagogická „Pedagogika“?
115–118
Bohumír Blížkovský
Zprávy
ke stažení
119–130
celá sekce
PDF
Nabídka akcí poboček České pedagogické společnosti při AV CR v roce 1995
119–121
Vlastimil Švec
Traditio lampadis — předání pochodně. Studentské kolokvium, Krnov, 13 .-1 4 . 5. 1994
121–122
Stanislava Kučerová
„Teorie praxi a praxe v teorii“. Celostátní seminář učitelských fakult. Brno-Šlapanice, 7. a 8. 2. 1995
122–124
Josef Maňák
V Brně o sociální pedagogice
124–126
Dana Knotová
Ideový záměr Výstavy soudobé kultury
126–130
F. Pospíšil
R. F. Hessong, Th. H. Weeks: Introduction to Education. New York, 1987. Překlad kapitoly „Filozofie výchovy v USA“
131–150
R. F. Hessong
PDF
R. F. Hessong, Th. H. Weeks: Introduction to Education. New York, 1987. Překlad kapitoly „Filozofie výchovy v USA“
131–150
R. F. Hessong
PDF