Vol 5, No 14 (1995)

Celé číslo

Prohlédnout nebo stáhnout celé číslo

Obsah

Editorial

Editorial
redakce PO
1-2

Studie

Stanislava Kučerová
5-16
Stephan Sting
17-24
Michael Göhlich
24-33
Anatoly Sirotenko
33-35
Boris Kožuh
35-39
redakce PO
40-42
Vladimír Spousta
43-49
Rudolf Buchta
49-53
Květoslava Santlerová
54-61
Stanislav Střelec
61-65
Vladimír Täubner
66-74
Tomáš Hála, Jiří Rybička
74-83
František Hýbl
84-88
Jan Skutil
88-94
Ladislav Polášek
94-96

Recenze

ke stažení
celá sekce
97-118
H. Arendtová: Krize kultury. Váhy, Praha 1994
Vladimír Vocelka
97-103
Oldřich Šimoník: Začínající u čitel (N ěk te r é pedagogické problémy začínajících učitelů ). Brno 1994, Masarykova univerzita, 94 s.
Jana Bazáliková
104-106
Sting, S. — Wulf, Ch.: Education in a Period o f Sociál Upheaval — Educational Theories and Concepts in Central Európe. Waxmann Verlag, Miinster-New York 1994, 175 s.
Jarmila Svobodová
106-107
Učebnice informatiky pro ZŠ?
Jiří Rybička, Tomáš Hála
107-112
Celotáborové hry
Tomáš Hála
113-115
Antipedagogická „Pedagogika“?
Bohumír Blížkovský
115-118

Zprávy

ke stažení
celá sekce
119-130
Nabídka akcí poboček České pedagogické společnosti při AV CR v roce 1995
Vlastimil Švec
119-121
Traditio lampadis — předání pochodně. Studentské kolokvium, Krnov, 13 .-1 4 . 5. 1994
Stanislava Kučerová
121-122
„Teorie praxi a praxe v teorii“. Celostátní seminář učitelských fakult. Brno-Šlapanice, 7. a 8. 2. 1995
Josef Maňák
122-124
V Brně o sociální pedagogice
Dana Knotová
124-126
Ideový záměr Výstavy soudobé kultury
F. Pospíšil
126-130
R. F. Hessong, Th. H. Weeks: Introduction to Education. New York, 1987. Překlad kapitoly „Filozofie výchovy v USA“
R. F. Hessong
131-150
R. F. Hessong, Th. H. Weeks: Introduction to Education. New York, 1987. Překlad kapitoly „Filozofie výchovy v USA“
R. F. Hessong
131-150