Minaříková, Eva
-
Bd.33,Nr.2(2023) (Editorial)
Variabilita témat ve variovém čísle
-
Bd.32,Nr.2(2022) (Editorial)
Jak čteme to, co čteme? Aneb Od začátku do konce?
-
Bd.31,Nr.4(2021) (Editorial)
Lokálně v době globální pandemie
-
Bd.31,Nr.3(2021) (Editorial)
Co se čte a co se nečte?
-
Bd.24,Nr.5(2014) (Studie)
Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka: jak vidí studenti výukové situace zachycené na videu?
-
Bd.31,Nr.1(2021) (Editorial)
Se vzpomínkou
-
Bd.29,Nr.4(2019) ENGLISH ISSUE (Editorial)
Passes and fails in technology-based methods in educational research
-
Bd.30,Nr.3(2020) (Editorial)
Dopis recenzentům
-
Bd.30,Nr.2(2020) (Diskuse)
Uzavření škol: jiný příběh se stejným nadpisem? Zkušenosti ze tří zemí
-
Bd.30,Nr.1(2020) (Editorial)
Výjimečný rok
-
Bd.29,Nr.3(2019) (Editorial)
O sdílení a společném (po)kroku
-
Bd.29,Nr.1(2019) (Editorial)
O výzvách a lidech
-
Bd.25,Nr.6(2015) ENGLISH ISSUE (Editorial)
Going global or going local?
-
Bd.24,Nr.6(2014) ENGLISH ISSUE (Editorial)
Various (in)stances of educational research
-
Bd.30,Nr.2(2020) (Editorial)
Velké téma roku 2020?
-
Bd.23,Nr.6(2013) ENGLISH ISSUE (Editorial)
Presenting Czech educational research to international audience
-
Bd.33,Nr.2(2023) (Studie)
Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku: Koncepce – vývoj – aplikace