Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopise
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopise
Editorský tým
Kontakt
Roč.32,
č.2
(2022)
Celé číslo v
PDF
Editorial
Jak čteme to, co čteme? Aneb Od začátku do konce?
93
Eva Minaříková
PDF
Studie
Rovesnícke učenie pri riešení problémovej úlohy u detí predškolského veku
94–114
Zuzana Petrová, Kateřina Navrátilová
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-2-94
PDF
Meziválečná výuka cizích jazyků na příkladu baťovské cizojazyčné školy
115–130
Tereza Kolumber, Jiří Zounek
https://doi.org/10.5817/PedOr2022-2-115
PDF
Recenze
Šmelová E., Provázková Stolinská, D., Částková, P., Prášilová, M. & kol. (2021). Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost.
131–134
Radmila Burkovičová
PDF
Zprávy
Zpráva z mezinárodní letní školy pro N/neslyšící a nedoslýchavé studenty a jejich učitele v Telči
135–138
Jitka Sedláčková, Lenka Tóthová
PDF
Příklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinu
139–143
Marie Dědičová
PDF