Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.24,
č.3
(2014)
Editorial
Lesk a bída univerzitních knižních vydavatelství
309–310
Petr Knecht
PDF
Studie
Môže umenie vypestovať dobrého občana? Aristotelov príspevok vo svetle teórie výchovy
311–329
Z. Danišková
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-311
PDF
Mnohojazyčnost jako dílčí cíl výuky cizích jazyků a možnosti její podpory
330–352
M. Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-330
PDF
Soukromé doučování a vzdělávací politiky v Evropě
353–374
V. Šťastný
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-353
PDF
Mocenské vztahy mezi začínajícími učiteli a jejich žáky
375–393
Z. Šalamounová, J. Bradová, K. Lojdová
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-375
PDF
Příležitosti k rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v kontextu řečových dovedností: IVŠV videostudie anglického jazyka
394–422
J. Zerzová, S. Šebestová
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-394
PDF
Diskuse
Potřebujeme kvalitní nebo kvalifikované učitele?
423–432
V. Spilková, R. Wildová
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-423
PDF
Kompetence a školní praxe. Rozpaky oborového didaktika nad kurikulární reformou
433–442
F. Kuřina
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-433
PDF
Recenze
Plný text sekce
443–455
Pedagogická Orientace
PDF
Hlaďo, P. (2013). Rozhodování žáků absolventských ročníků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze. Analýza na základě dotazníkového šetření a ohniskových skupin
Markéta Šauerová
Jarkovská, L. (2013). Gender před tabulí. Etnografický výzkum genderové reprodukce v každodennosti školní třídy
František Tůma
Dupkala, R., Dudinská, I., & Halčin, P. (Eds.). (2013). Idea tolerancie I.
Anna Klimeková
Zprávy
Plný text sekce
456–461
Pedagogická Orientace
PDF
Stanovisko Asociace děkanů Pedagogických fakult ČR ke kvalifikačnímu vzdělávání učitelů
Pedagogická Orientace
Sedmdesátiny doc. PhDr. Stanislava Střelce, CSc.
Josef Maňák