Prokop, Jiří
-
Bd.12,Nr.1(2002) (Studie)
Portrét polského učitele
-
Bd.3,Nr.8-9(1993) (Studie)
Formální a neformální řád a Hawthornský experiment
-
Bd.5,Nr.15(1995) (Studie)
Sociologie a pedagogické vědy
-
Bd.6,Nr.21(1996) (Zprávy)
Zpráva z konference „Praxeologie“ (Praha, 4 .-5. 11. 1996)
-
Bd.8,Nr.3(1998) (Studie)
Černá anti-pedagogika
-
Bd.9,Nr.1(1999) (Studie)
Schoenbeckova postpedagogika
-
Bd.9,Nr.3(1999) (Studie)
Reforma polského školství - „Polské vzdělávání 21. století“
-
Bd.12,Nr.4(2002) (Zprávy)
Profesor Vlastimil Parízek (1930-2002)
-
Bd.12,Nr.4(2002) (Studie)
Učitelská kolegia - alternativní model přípravy polských učitelů
-
Bd.19,Nr.3(2009) (Recenze)
Kostrub, D. (2008). Dieťa/žiak/študent – učivo – učiteľ, didaktický alebo bermudský trojuholník?
-
Bd.10,Nr.1(2000) (Studie)
Partnerství ve výzkumu žáka
-
Bd.14,Nr.4(2004) (Recenze)
Vašutová, J. Proměny učitele v českém vzdělávacím kontextu.
-
Bd.14,Nr.3(2004) (Recenze)
Ondrejkovič, P. Socializácia v sociologii výchovy.
-
Bd.14,Nr.3(2004) (Recenze)
Kwieciński, Z., Śliwerski, B. (ed.) Pedagogika 1, 2.
-
Bd.14,Nr.1(2004) (Studie)
Teorie odškolnění - lllichova a Freireho radikálni kritika školy
-
Bd.13,Nr.3(2003) (Studie)
Sociolog výchovy Pierre Bourdieu (1930- 2002) a jeho teorie reprodukce
-
Bd.13,Nr.1(2003) (Zprávy)
Sjezd České pedagogické společnosti. Zpráva o činnosti pražské pobočky ČPdS