Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopise
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopise
Editorský tým
Kontakt
Roč.12,
č.1
(2002)
Celé číslo v
PDF
Studie
Zmeny perspektív? Rekontextualizácia pohľadov na výchovno-vzdelávací proces vplyvom radikálneho individuálneho konštruktivizmu a postmoderného sociálneho konštruktivizmu
3–17
Ondrej Kaščák
PDF
Vzdělávání mládeže v nových kontextech
18–30
Jarmila Skalková
PDF
Pedagogika jako věda o člověku v antropologickém pojetí
31–34
Jiří Musil
PDF
Kultura učení jako výuková metoda (kritické poznámky k otázce metod)
35–45
Renata Seebauerová
PDF
Portrét polského učitele
46–62
Jiří Prokop
PDF
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů
63–82
Vlastimil Švec
PDF
Závady a poruchy chovaní dětí a mládeže
83–98
Rudolf Kohoutek
PDF
Ochranná výchova u mladistvých pachatelů trestných činů (sociálně výchovné a psychologické aspekty)
99–112
Vratislava Černíková
PDF
Diskuse
K problematice utváření vztahu k práci na bázi estetické Slovesné umění jako prostředek estetizace pracovní výchovy
113–121
Vladimír Spousta
PDF
Recenze
ke stažení
122–128
celá sekce
PDF
Eduard Lukáč: Reformná pedagogické hnutie v ČSR - zdroj inšpirácií pre súčasnú školu
122–123
Karel Rýdl
Andreas Pehnke: Ich gehöre in die Partei des Kindes!
123–124
Karel Rýdl
Kirbyová, A. Nešikovné dítě. Dyspraxie a další poruchy učení.
124–126
Dita Janderková
Komeniologie - vědní obor?
126–127
Josef Cach
Studia paedagogica U5-6.
128
Vladimír Jůva sen.
Zprávy
Konference K otázkám srovnávací pedagogiky
129–130
Miroslava Váňová
PDF