Masarykova univerzita | Masaryk university
##common.pageHeaderLogo.altText##

  • Registrieren
  • Einloggen

Deutsch

English Čeština

  • EN
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt
 
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt

Bd.10,Nr.1(2000)

Full Issue in PDF (Tschechisch)

Studie

  • Změny v postavení člověka a společnosti, výchovy a pedagogiky

    6–21
    Vladimír Smetáček
    PDF (Tschechisch)
  • K problematike autenticity človeka a etickej výchovy

    22–26
    Anna Klimeková
    PDF (Tschechisch)
  • Škola je zrcadlem státu: Poznámky k politotropní psychologii školy

    27–32
    Jiří V. Musil, Marcela Musilová
    PDF (Tschechisch)
  • Vitae non scholae discimus

    33–36
    Jana Skácelová
    PDF (Tschechisch)
  • 0 řízení pedagogických procesů ředitelem školy

    37–44
    František Štěpánek
    PDF (Tschechisch)
  • Analýza školních řádů a její pedagogicko-psychologické souvislosti

    45–55
    Pavel Vacek
    PDF (Tschechisch)
  • Poznámky k situačnímu výcviku nastávajících učitelů

    56–61
    Jaroslav Šturma
    PDF (Tschechisch)
  • Sebepoznávání a sebevýchova studentů

    62–71
    Rudolf Kohoutek
    PDF (Tschechisch)
  • Partnerství ve výzkumu žáka

    72–84
    Jiří Prokop, Petr Prokop
    PDF (Tschechisch)
  • Pro odborný rozvoj studentů gymnázia

    85–87
    Zdeněk Kluiber
    PDF (Tschechisch)
  • Z dějin gymnaziálního školství na Moravě a ve Slezsku: Stoletá česká gymnázia

    88–96
    Alena Hanáková
    PDF (Tschechisch)
  • Tematický celek a jeho expozice

    97–105
    Oldřich Pospíšil
    PDF (Tschechisch)

Recenze

  • ke stažení

    106–123
    celá sekce
    PDF (Tschechisch)
  • Romové - Reflexe problému

    106–107
    Marie Bednaříková
  • Serfontein, G. Potíže dětí s učením a chováním

    108–110
    Dita Janderková
  • Rýdl, K. Eduard Štorch. Český průkopník moderní zážitkové pedagogiky

    110–111
    Josef Cach
  • Horká, H., Hrdličková, A. Výchova pro 21. století - koncepce globální výchovy v podmínkách české školy

    111–113
    Ludmila Prokešová
  • Švec, V. Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace

    113–114
    Milena Kurelová
  • Nešpor, K., Pernicová, H., Csémy, L. Jak zůstat fit a předejít závislostem

    114–116
    Vladimír Jůva jun.
  • Šlipko, T. Hranice života. Dilemy súčasnej bioetiky.

    116–118
    Anna Klimeková
  • Biddulph, S. Tajemství výchovy šťastných dětí

    118–120
    Vladimír Jůva sen.
  • Portmannová, R. Hry pro posílení psychické odolnosti

    120–121
    Jiří Němec
  • Hunterová, M. Účinné vyučování v kostce

    121–123
    Bohumíra Fabiánková

Zprávy

  • ke stažení

    124–131
    celá sekce
    PDF (Tschechisch)
  • Rozhovor s docentem Vladimírem Spoustou v čase jeho sedmdesátin

    124–129
    Josef Maňák
  • Životní jubileum doc. PhDr. Rudolfa Kohoutka, CSc.

    129–131
    Karel Ouroda

Pedagogická orientace

Pedagogická orientace/Journal of the Czech Pedagogical Society

Masaryk University

Faculty of Education
Institute for Research in School Education

Poříčí 31
603 00 Brno

Czech Republic

E-Mail: tjanik@ped.muni.cz
ISSN: 1211-4669 , E-ISSN: 1805-9511
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über die Zeitschrift
  • Redaktion
  • Schutz personenbezogener Daten
  • Kontakt
Masarykova univerzita | Masaryk university Masarykova univerzita | Masaryk university
Crossref Member Badge