Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Roč.7,
č.2
(2017)
Celé číslo v
PDF
Editorial
1
Jiří Dvořák
PDF
Kvalita a hodnocení výuky cizích jazyků
Faktory ovlivňující kvalitu výuky cizích jazyků
5
Hanne-Lore Bobáková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-1
PDF
Introduction to a study of face validity and concurrent validity of tests in accordance with STANAG 6001
14
Mária Šikolová, Ludmila Koláčková, Pavel Svoboda
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-2
PDF (angličtina)
Externí standardy a méně běžně vyučované jazyky
20
Eva Složilová
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-3
PDF
Metodologie
Vocabulary and comprehension: How much do they interact?
34
Esma Asuman Eray
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-4
PDF (angličtina)
Výuka sociokulturní kompetence v hodinách českého jazyka pro cizince
51
Jelena Celunova, Sylva Tvrdíková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-5
PDF
Learning English in a cuturally diverse classroom - the case of South East European University in Macedonia
58
Daniela Kirovska-Simjanoska
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-6
PDF (angličtina)
The rotation of Seats in the Classroom and the Students’ Learning
71
Carlos Torres, Marta Hudousková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-7
PDF (angličtina)
The benefits of being bilingual in the acquistion of English as a foreign language
82
Vjosa Vela, Teuta Salii
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-8
Jazyk vědy ve výuce němčiny ve společném základu u humanitních oborů
97
Hedvika Blahníková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-9
PŘEVRÁCENÁ TŘÍDA: ZPŮSOB EFEKTIVNÍHO VYUŽITÍ ČASU VE VÝUCE CIZÍHO JAZYKA
104
Marie Červenková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-10
Rozvoj interkulturní kompetence jako součást výuky cizího jazyka pro neoborové studenty na VŠ (se zaměřením na výuku ruštiny)
113
Ladislava Dolanová
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-11
Comics als didaktisches Medium im Fremdsprachenunterricht (mit Fokus auf den Deutschunterricht)
123
Iveta Macháčková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-12
Why do border guards need standardized English?
131
Iveta Nováková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-13
KREATIVNÍ LEKTOR ZNAMENÁ KREATIVNÍ STUDENT
142
Monika Ševečková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-14
ICT ve výuce cizích jazyků
Google Docs in language teaching and learning
151
Štěpánka Bílová
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-15
Encouraging students´ independence and motivation in a virtual classroom
163
Hana Katrňáková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-16
ICT and English teaching
176
Marioara Pateşan
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-17
E-learning vo vyučovaní cudzích jazykov očami študentov a pedagógov
187
Jaroslava Štefková
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-18
Interactive technologies in foreign language teaching
199
Džuganová Božena, Barnau Anna
https://doi.org/10.5817/CASALC2017-2-19
Recenze
Překlad jako kulturní transpozice (s překlady próz Juana Ramóna Jiméneze a Kenjiho Miyazawy)
209
Božena Bednaříková