PŘEVRÁCENÁ TŘÍDA: ZPŮSOB EFEKTIVNÍHO VYUŽITÍ ČASU VE VÝUCE CIZÍHO JAZYKA
Roč.7,č.2(2017)
Abstrakt
Klíčová slova:
převrácená třída; efektivita; výuka cizích jazyků
Příspěvek se zabývá konceptem převrácené třídy, který se už téměř deset let šíří především v zemích Severní Ameriky a v Evropě. Ačkoli byla převrácená pedagogika původně využívána pro výuku předmětů přírodních věd, v současnosti je často aplikována i v jiných oborech a její implementace do výuky cizích jazyků má rovněž své opodstatnění. Kombinuje prvky více didaktických přístupů, jako je autonomní a kolaborativní učení nebo projektové vyučování, a díky svému charakteru může být úspěšně uplatněna v univerzitním vzdělávání. Příspěvek nastiňuje vývoj a teoretické základy uvedeného pedagogického přístupu a prezentuje využití jeho prvků ve výuce odborné francouzštiny na Ekonomicko-správní fakultě v Brně.
převrácená třída; efektivita; výuka cizích jazyků

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 CASALC Review