Masarykova univerzita | Masaryk university
##common.pageHeaderLogo.altText##

  • Registrieren
  • Einloggen

Deutsch

English Čeština

  • EN
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt
 
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Redaktion
    • Kontakt

Bd.28,Nr.1(2018)

Full Issue in PDF (Tschechisch)

Editorial

  • O nedostatku času a akademickém nestíhání

    3–4
    Petr Knecht
    PDF (Tschechisch)

Studie

  • Narcismus ve výchově a vzdělání

    5–24
    Michal Podzimek
    https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-5
    PDF (Tschechisch)
  • Čtení dětem v rodině: výzkum důvodů, parametrů a praktik

    25–45
    Peter Gavora
    https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-25
    PDF (Tschechisch)
  • Mezi učitelstvím a youtuberstvím: profesní sebepojetí učitelů publikujících vzdělávací videa na YouTube

    46–71
    Klára Holíková
    https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-46
    PDF (Tschechisch)
  • Úloha chyb, korektivní zpětné vazby a normy v cizojazyčné výuce s důrazem na výuku angličtiny

    72–110
    Simona Kalová
    https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-72
    PDF (Tschechisch)
  • Analýza výzkumů vizuálií v učebnicích na příkladu učebnic s geografickým obsahem

    111–134
    Petr Trahorsch, Jan D. Bláha, Tomáš Janko
    https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-111
    PDF (Tschechisch)
  • Systematický přehled smíšeného výzkumu publikovaného ve výzkumných studiích v časopise Pedagogická orientace v období 2006–2016

    135–162
    Ludvík Eger
    https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-135
    PDF (Tschechisch)
  • Potenciál diskurzivní analýzy a vizuální metodologie v postmoderním paradigmatu vědy

    163–183
    Markéta Sedláková
    https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-163
    PDF (Tschechisch)
  • Pedagogické znalosti jako součást profesní výbavy učitele aneb přínos Vlastimila Švece pro teorii, praxi a výzkum učitelského vzdělávání aneb předmluva k druhému vydání zdravice z šedesátých

    184–186
    Tomáš Janík
    PDF (Tschechisch)
  • Prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc. – jubilující

    187–190
    Hana Lukášová
    PDF (Tschechisch)
  • Kým pro nás byla (a zůstává) paní docentka Eva Vyskočilová

    191–198
    Vlastimil Švec
    PDF (Tschechisch)
  • Obsah ročníku 2017

    199–200
    redakce pedor
    PDF (Tschechisch)
  • Poděkování recenzentům

    201–203
    redakce pedor
    PDF (Tschechisch)

Pedagogická orientace

Pedagogická orientace/Journal of the Czech Pedagogical Society

Masaryk University

Faculty of Education
Institute for Research in School Education

Poříčí 31
603 00 Brno

Czech Republic

E-Mail: tjanik@ped.muni.cz
ISSN: 1211-4669 , E-ISSN: 1805-9511
  • Domů
  • Archiv
  • Výzva pro autory
  • Beitragseinreichung
  • Online First
  • FAQ
  • Předplatné a distribuce
  • Über die Zeitschrift
  • Redaktion
  • Schutz personenbezogener Daten
  • Kontakt
Masarykova univerzita | Masaryk university Masarykova univerzita | Masaryk university
Crossref Member Badge