Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.24,
č.5
(2014)
Editorial
Člověk člověku učivem a partnerem v dialogu
647–648
Tomáš Janík, Vlastimil Švec
PDF
Studie
Aktivita a tvořivost v Maňákově pojetí a jeho pedagogické činnosti
649–662
Vlastimil Švec
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-649
PDF
Problémy srovnávací pedagogiky jako předmětu vysokoškolské výuky ve světě a v českém prostředí
663–698
Eliška Walterová
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-663
PDF
„Učitelky“: jejich dlouhá cesta k rovnoprávnosti a uznání se zaměřením na feminizaci a její důsledky.
699–720
Renate Seebauer
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-699
PDF
Zkoumání a rozvíjení kvality výuky v oborových didaktikách: metodika 3A mezi teorií a praxí.
721–752
Jan Slavík, Tomáš Janík, Jitka Jarníková, Jan Tupý
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-721
PDF
Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka: jak vidí studenti výukové situace zachycené na videu?
753–777
Eva Minaříková
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-753
PDF
Klima učitelského sboru: úprava dotazníku OCDQ-RS pro podmínky českých škol
778–803
Martin Chvál, Petr Urbánek
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-778
PDF
Diskuse
Škola na cestě do nové doby
804–810
Josef Maňák
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-804
PDF
Filipika proti finanční gramotnosti aneb o dvou (ne)souvisejících jevech
811–817
Petr Najvar
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-811
PDF
Příprava učitelů v kontextu kontinuální „optimalizace“
818–837
Pavel Doulík, Jiří Škoda
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-5-818
PDF
Medailon
K životní dráze profesora Josefa Maňáka
838–841
Stanislav Střelec
PDF
Recenze
Souček, T., Veselý, K., & Vladimír 518 (Eds.). (2013). Kmeny O.
842–845
Kateřina Lojdová
PDF
Zprávy
Zpráva z konference České asociace pedagogického výzkumu
846–848
Jana Kantorová
PDF