Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.23,
Nr.2
(2013)
Editorial
Věděli jste, že (možná) porušujete autorská práva?
151–152
Petr Knecht
PDF (Tschechisch)
Studie
K výzvám společnosti vědění adresovaným škole
153–173
P. Valentová
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-2-153
PDF (Tschechisch)
Já jako učitelka: profesní sebepojetí studentky učitelství v posledním ročníku pregraduální přípravy
174–194
B. Pravdová
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-2-174
PDF (Tschechisch)
Cesty ke zkoumání výuky tělesné výchovy: význam Analýzy didaktické interakce (ADI) a její modifikace (MADI)
195–223
V. Mužík, J. Šafaříková, V. Süss, Z. Marvanová
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-2-195
PDF (Tschechisch)
Podiel osobnostných a interpersonálnych činiteľov na vysvetlení sociálnej pohody učiteľov
224–244
A. Janovská, O. Orosová
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-2-224
PDF (Tschechisch)
Diskuse
Zdroj politické neúčinnosti pedagogické komunity: Nesounáležitost praktiků a teoretiků
245–256
R. Šíp
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-2-245
PDF (Tschechisch)
Recenze
Plný text sekce
257–266
Pedagogická Orientace
PDF (Tschechisch)
Helus, Z., Kratochvílová, J., & Lukášová, H. (Eds.). (2012). Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení. Filosofická východiska a pedagogické souvislosti
Lumír Ries
Burkovičová, R. (2012). Profesní činnosti učitelů mateřských škol a jejich výzkum
Jan Průcha
Horňáková, K., Kapálková, S., & Mikulajová, M. (2009). Jak mluvit s dětmi od narození do tří let
Yveta Odstrčilíková
Zprávy
Plný text sekce
267–273
Pedagogická Orientace
PDF (Tschechisch)
Ohlédnutí za paní docentkou Zdenou Jesenskou (1932–2013)
Antonín Bůžek, Jiří Haškovec
Zpráva z konference Zkušenost-reflexe-učení
Jan Kolář, Jan Nehyba
Pozvánka na konferenci Profesionalizace učitelského vzdělávání
Pedagogická Orientace