Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.24,
č.1
(2014)
Editorial
Babylónský efekt a jeho dopad na vzdělávání
3–4
Jan Slavík
PDF
Studie
Fenomén putování jako symbol duchovního rozměru osobnostního rozvoje v diskursu zážitkové pedagogiky
5–21
I. Jirásek
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-5
PDF
Kritická místa v matematice u českých žáků na základě výsledků šetření TIMSS 2007
22–57
M. Rendl, N. Vondrová
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-22
PDF
Čtenářská gramotnost v Německu z pohledu výzkumů PISA
58–76
V. Ježková
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-58
PDF
Užívání nových učebnicových materiálů učiteli 1. stupně ZŠ
77–110
J. Stará, T. Krčmářová
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-77
PDF
Příklad výzkumu žákovských představ v české syntaxi
111–127
S. Štěpáník
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-111
PDF
Diskuse
Jak tedy reflektovat socialistickou pedagogiku?
128–132
K. Janiš ml.
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-128
PDF
Recenze
Plný text sekce
133–142
Pedagogická Orientace
PDF
Janík, T., et al. (2013). Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
Josef Maňák
Syslová, Z. (2013). Professional competence of a kindergarten teacher
Pavla Sovová
Lojová, G., & Vlčková, K. (2011). Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků
Jana Chlápková
Zprávy
Plný text sekce
143–148
Pedagogická Orientace
PDF
Zpráva o zasedání Rady vědeckých společností ČR
Jana Kohnová
Za PhDr. Alenou Kratochvílovou, CSc.
Pavel Vacek
Zemřel doc. PaedDr. Josef Horák, CSc.
Petr Urbánek
Obsah ročníku 2013
Pedagogická Orientace
PDF
Poděkování recenzentům
Pedagogická Orientace
PDF