Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.24,
Nr.1
(2014)
Editorial
Babylónský efekt a jeho dopad na vzdělávání
3–4
Jan Slavík
PDF (Tschechisch)
Studie
Fenomén putování jako symbol duchovního rozměru osobnostního rozvoje v diskursu zážitkové pedagogiky
5–21
I. Jirásek
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-5
PDF (Tschechisch)
Kritická místa v matematice u českých žáků na základě výsledků šetření TIMSS 2007
22–57
M. Rendl, N. Vondrová
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-22
PDF (Tschechisch)
Čtenářská gramotnost v Německu z pohledu výzkumů PISA
58–76
V. Ježková
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-58
PDF (Tschechisch)
Užívání nových učebnicových materiálů učiteli 1. stupně ZŠ
77–110
J. Stará, T. Krčmářová
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-77
PDF (Tschechisch)
Příklad výzkumu žákovských představ v české syntaxi
111–127
S. Štěpáník
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-111
PDF (Tschechisch)
Diskuse
Jak tedy reflektovat socialistickou pedagogiku?
128–132
K. Janiš ml.
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-1-128
PDF (Tschechisch)
Recenze
Plný text sekce
133–142
Pedagogická Orientace
PDF (Tschechisch)
Janík, T., et al. (2013). Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
Josef Maňák
Syslová, Z. (2013). Professional competence of a kindergarten teacher
Pavla Sovová
Lojová, G., & Vlčková, K. (2011). Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků
Jana Chlápková
Zprávy
Plný text sekce
143–148
Pedagogická Orientace
PDF (Tschechisch)
Zpráva o zasedání Rady vědeckých společností ČR
Jana Kohnová
Za PhDr. Alenou Kratochvílovou, CSc.
Pavel Vacek
Zemřel doc. PaedDr. Josef Horák, CSc.
Petr Urbánek
Obsah ročníku 2013
Pedagogická Orientace
PDF (Tschechisch)
Poděkování recenzentům
Pedagogická Orientace
PDF (Tschechisch)