Jak tedy reflektovat socialistickou pedagogiku?
Roč.24,č.1(2014)
Dvořák, D. (2013). Orbis scholae je v databázi SCOPUS. Orbis scholae, 7(1), 7–9. https://doi.org/10.14712/23363177.2015.22
Krupská, N. K. (1951). O výchově a vyučování. Praha: SPN
Mareš, J. (2010). O vstupování na tenký led. Pedagogika, 60(2), 99–103.
Maňák, J. (2013). Pedagogika a pedagogové v období vlády komunismu. Pedagogická orientace, 23(3), 386–391. https://doi.org/10.5817/PedOr2013-3-386
Mejstřík, V., et al. (1975). Čeští učitelé na cestě k socialismu. Praha: SPN
Průcha, J. (2011). Vstoupit, či nevstoupit na tenký led analýzy socialistické pedagogiky? Pedagogika, 61(2), 187–190.
Svatoš, T. (2010). Aby pedagogika byla vědou provázenou historickou reflexí. Pedagogika, 60(1), 1–3.

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society