Vol 25, No 3 (2015)

Celé číslo

Prohlédnout nebo stáhnout celé číslo

Obsah

Editorial

Pedagogický výzkum – chlebodárce nebo satisfakce?
Michaela Spurná
317–318

Studie

Jiří Zounek, Michal Šimáně, Dana Knotová
319–344
Peter Gavora
345–371
Jiří Mareš, Vladimír Tichý
372–393
Petr Vlček
394–412
Dominika Kovářová
413–437
Petr Hlaďo
438–464

Diskuse

Apologetika finanční gramotnosti
Karel Ševčík
465–471
Anabáze jednoho učitele z éry reálného socialismu
Vladimír Spousta
472–486

Recenze

Gulová, L., & Šíp, R. (2013). Výzkumné metody v pedagogické praxi
Ivo Jirásek
487–491
Prokešová, M. (2013). Světla a temnoty Jana Amose Komenského, aneb člověk známý neznámý.
Jana Škrabánková
492–494

Zprávy

Zpráva: Orálně-historická témata z oblasti dějin školství na mezinárodních konferencích
Michal Šimáně, Jiří Zounek
495–496
Zpráva: Jak přistupuji k vědecké práci
Jarmila Skalková
497–499