Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Roč.10,
č.1
(2020)
Celé číslo v
PDF
Editorial
1
Lenka Fišerová, Tatiana Hrivíková
PDF
Metodologie
Aktivizujúce metódy a postupy vo vyučovaní obchodnej ruštiny študentov-nefilólogov
5
Lenka Alieva
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-1
PDF
Rozvíjanie zručnosti počúvania s porozumením vo výučbe odborného nemeckého jazyka pre stredne pokročilých na Ekonomickej univerzite v Bratislave
14
Jana Kucharová, Ingrid Kunovská
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-2
PDF
Implementácia autentického materiálu do výučby odborného cudzieho jazyka
27
Iveta Rizeková
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-3
PDF
Využitie Web 2.0 aplikácie podcast vo výučbe cudzích jazykov
41
Eva Stradiotová
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-4
PDF
Online authentic texts in business English classes – a practical perspective
56
Žaneta Pavlíková, Katarína Zamborová
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-5
PDF
PDF (angličtina)
E/m-learning
The role of Quizlet in learning business vocabulary
69
Ladislav Václavík
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-6
PDF (angličtina)
Specifika a perspektivy výuky odborného jazyka v digitální současnosti
89
Dana Bednářová
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-7
PDF
Digital Media in ESP Instruction for Marketing Communication
99
Štěpánka Hronová, Ladislava Knihová
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-8
PDF (angličtina)
M-learning ve výuce ekonomického jazyka: Jak využít smartphone k rovnoměrnému rozvoji všech řečových dovedností
115
Lenka Kalousková
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-9
PDF
Pedagogika
Students´ Attitudes to Cultural and Religious Diversity and Changing Conditions on Labour Market and in Education System
125
Hanne-Lore Bobáková, Krystyna Heinz
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-10
PDF (angličtina)
Analýza potřeb studentů odborného francouzského jazyka v přípravě na pracovní stáže ve Francii
139
Hana Delalande
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-11
PDF
Autonomy and Motivation in Language Learning and Teaching
150
Ildikó Némethová
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-12
PDF (angličtina)
Eliminácia plagiátorstva z projektových prác študentov
163
Eva Kaščáková, Henrieta Kožaríková
https://doi.org/10.5817/CASALC2020-1-13
PDF
Zprávy
Zkušenosti a náměty z průběhu výuky cizích jazyků na Katedře cizích jazyků Vysoké školy obchodní v Praze, o.p.s.
179
Ivana Mičínová, Simona Pecková
PDF
Zkušenosti s elektronickými a on-line výukovými zdroji v době korona krize 2020 na Ústavu jazykové přípravy ZČU v Plzni v oddělení německého jazyka
182
Blanka Blažková, Eva Kahounová
PDF
Zkušenosti s výukou online v prostředí MS Teams
184
Halka Čapková
PDF
Language testing in the time of the Covid-19 pandemic 2020
186
Jiřina Hrbáčková, Eva Lukáčová, Eva Punčochářová
PDF (angličtina)
Výuka v MS Teams na ÚJOP UK
190
Petra Jirásková
PDF
Recenze
Moderní elektronická učebnice pro zájemce o ekonomickou francouzštinu – cenná pomůcka nejen v době koronavirové
194
Ivo Petrů
PDF