Rýdl, Karel
-
Vol.33,No.1(2023) (Articles)
Towards the development of academic teacher education in the Czech lands
-
Vol.16,No.2(2006) (Book reviews)
Nová čísla slovinských sborníků pro dějiny školství „Šolska Kronika“
-
Vol.15,No.1(2005) (Book reviews)
Ludwig, H. (Ed.). (2004). Montessori-Schulen und ihre Didaktik
-
Vol.13,No.4(2003) (Book reviews)
Krejčová, V., Karcerová, J. Vzdělávací program Začít spolu.
-
Vol.14,No.1(2004) (Book reviews)
Seibert, N. (ed.) Probleme der Lehrerbildung. Analysen, Positionen, Lösungsversuche.
-
Vol.14,No.3(2004) (Book reviews)
Terzis, Nikos P. (ed.) Teacher Education in the Balkan Countries.
-
Vol.12,No.1(2002) (Book reviews)
Eduard Lukáč: Reformná pedagogické hnutie v ČSR - zdroj inšpirácií pre súčasnú školu
-
Vol.12,No.1(2002) (Book reviews)
Andreas Pehnke: Ich gehöre in die Partei des Kindes!
-
Vol.12,No.3(2002) (Book reviews)
Walburga Henry: Sachunterrichtliches Lernen in der Montessori-Pädagogik.
-
Vol.12,No.3(2002) (Book reviews)
Kees Both: Jenaplan 21. Schulentwicklung ais pädagogisch orientierte Konzeptentwicklung.
-
Vol.12,No.4(2002) (Book reviews)
The State and the School. Some European Perspectives. Articles of the Symposium.
-
Vol.11,No.3(2001) (Book reviews)
Cách, J. František Čada a mezioborové vztahy i experimenty
-
Vol.11,No.1(2001) (Medallion)
Ke 130. výročí narození prof. dr. Otakara Kádnera
-
Vol.1,No.1(1991) (Articles)
Integrovaná škola - cesta do budoucnosti