Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
Čeština
Deutsch
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
FAQ
Předplatné a distribuce
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Kontakt
Roč.15,
č.1
(2005)
Studie
České a finské výsledky vzdělávání: Komparace nálezů mezinárodní evaluace PISA
2–9
J. Průcha
PDF
Státní politika rozvoje ICT ve školství ze srovnávacího hlediska
10–26
D. Mudrák
PDF
Spolupráce rodiny a školy z pohledu rodičů a učitelů
27–36
D. Matýsková
PDF
Klíma školy
37–45
K. Horváthová
PDF
Rodiče, nebo učitel – spor o vedoucí roli ve výchově
46–51
G. Mendecka
PDF
Předškolní vzdělávání očima rodičovské veřejnosti
52–57
E. Šmelová
PDF
Skryté kurikulum a jeho rizika pro deprofesionalizaci pojetí přípravného vzdělávání učitelů
58–66
H. Lukášová
PDF
K niektorým otázkám štandardov učiteľského vzdelávania v SR
67–74
J. Hroncová, M. Hronec
PDF
Další profesní vzdělávání a některé současné problémy pedagogiky a školy
75–80
J. Mrhač
PDF
Jedna z možných cest rozvoje dalšího vzdělávání
81–88
H. Marinková
PDF
Nastává éra mezioborových didaktik?
89–97
J. Trna
PDF
Non multa, sed multum?
98–103
F. Malíř
PDF
Zprávy
Plný text sekce
104–112
Pedagogická Orientace
PDF
Aktuálne otázky pedagogickej vedy v kontexte európskej dimenzie vzdelávania
Jolana Manniová
Proměny pedagogiky
Marta Rybičková
Péče o nejmenší děti od narození do tří let: výzva pro rodinu i komunitu
Milada Rabušicová
Sjezd české pedagogické společnosti, Praha 4. února 2005
Marta Rybičková
Recenze
Plný text sekce
113–123
Pedagogická Orientace
PDF
Kohnová, J. (2004). Další vzdělávání učitelů a jejich profesní rozvoj
Jan Průcha
Švec, V. (2005). Od skúsenosti cez myšlienku k znalosti
Štefan Chudý
Vališová, A., et al. (2004). Autorita ve výchově
Jolana Manniová
Franiok, P. (2003). Kapitoly z teorie speciální pedagogiky
Jaroslav Kysučan
Plaňava, I. (2005). Průvodce mezilidskou komunikací. Přístupy – dovednosti – poruchy
Nikola Moslerová
Ludwig, H. (Ed.). (2004). Montessori-Schulen und ihre Didaktik
Karel Rýdl