Masarykova univerzita | Masaryk university
Search Query
Search
Register
Login
English
Deutsch
Čeština
CZ
Home
Archive
Call for papers
For authors
FAQ
Subscription orders
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Home
Archive
Call for papers
For authors
FAQ
Subscription orders
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Vol.15,
No.1
(2005)
Articles
České a finské výsledky vzdělávání: Komparace nálezů mezinárodní evaluace PISA
2–9
J. Průcha
PDF (Czech)
Státní politika rozvoje ICT ve školství ze srovnávacího hlediska
10–26
D. Mudrák
PDF (Czech)
Spolupráce rodiny a školy z pohledu rodičů a učitelů
27–36
D. Matýsková
PDF (Czech)
Klíma školy
37–45
K. Horváthová
PDF (Czech)
Rodiče, nebo učitel – spor o vedoucí roli ve výchově
46–51
G. Mendecka
PDF (Czech)
Předškolní vzdělávání očima rodičovské veřejnosti
52–57
E. Šmelová
PDF (Czech)
Skryté kurikulum a jeho rizika pro deprofesionalizaci pojetí přípravného vzdělávání učitelů
58–66
H. Lukášová
PDF (Czech)
K niektorým otázkám štandardov učiteľského vzdelávania v SR
67–74
J. Hroncová, M. Hronec
PDF (Czech)
Další profesní vzdělávání a některé současné problémy pedagogiky a školy
75–80
J. Mrhač
PDF (Czech)
Jedna z možných cest rozvoje dalšího vzdělávání
81–88
H. Marinková
PDF (Czech)
Nastává éra mezioborových didaktik?
89–97
J. Trna
PDF (Czech)
Non multa, sed multum?
98–103
F. Malíř
PDF (Czech)
Reports
Plný text sekce
104–112
Pedagogická Orientace
PDF (Czech)
Aktuálne otázky pedagogickej vedy v kontexte európskej dimenzie vzdelávania
Jolana Manniová
Proměny pedagogiky
Marta Rybičková
Péče o nejmenší děti od narození do tří let: výzva pro rodinu i komunitu
Milada Rabušicová
Sjezd české pedagogické společnosti, Praha 4. února 2005
Marta Rybičková
Book reviews
Plný text sekce
113–123
Pedagogická Orientace
PDF (Czech)
Kohnová, J. (2004). Další vzdělávání učitelů a jejich profesní rozvoj
Jan Průcha
Švec, V. (2005). Od skúsenosti cez myšlienku k znalosti
Štefan Chudý
Vališová, A., et al. (2004). Autorita ve výchově
Jolana Manniová
Franiok, P. (2003). Kapitoly z teorie speciální pedagogiky
Jaroslav Kysučan
Plaňava, I. (2005). Průvodce mezilidskou komunikací. Přístupy – dovednosti – poruchy
Nikola Moslerová
Ludwig, H. (Ed.). (2004). Montessori-Schulen und ihre Didaktik
Karel Rýdl