Další profesní vzdělávání a některé současné problémy pedagogiky a školy
Vol.15,No.1(2005)
Příspěvek má informativní charakter, vychází z teze, že výchova je významný společenský jev. Výchovně-vzdělávací instituce v České republice se dostávají do těžkostí se záměrným řešením výchovy, tj. s rozvíjením a formováním osobnosti. Pedagogická věda předkládá názory, které vycházejí z potřeb života, ale ne vždy nachází cesty k jejich řešení (výskyt sociálně patologických jevů). Autor se věnuje profesnímu rozvoji učitelů, a to prostřednictvím dalšího institucionalizovaného vzdělávání. Uvádí příklady, které se týkají dalšího profesního vzdělávání v Centru dalšího vzdělávání Pedagogické fakulty Ostravské univerzity.
determinanty výchovy; příprava pedagogů a jejich rozvoj; další institucionalizované profesní vzdělávání; Centrum dalšího vzdělávání PdF OU
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society