Rýdl, Karel
-
Bd.33,Nr.1(2023) (Studie)
K vývoji akademické přípravy učitelů v českých zemích
-
Bd.16,Nr.2(2006) (Recenze)
Nová čísla slovinských sborníků pro dějiny školství „Šolska Kronika“
-
Bd.15,Nr.1(2005) (Recenze)
Ludwig, H. (Ed.). (2004). Montessori-Schulen und ihre Didaktik
-
Bd.13,Nr.4(2003) (Recenze)
Krejčová, V., Karcerová, J. Vzdělávací program Začít spolu.
-
Bd.14,Nr.1(2004) (Recenze)
Seibert, N. (ed.) Probleme der Lehrerbildung. Analysen, Positionen, Lösungsversuche.
-
Bd.14,Nr.3(2004) (Recenze)
Terzis, Nikos P. (ed.) Teacher Education in the Balkan Countries.
-
Bd.12,Nr.1(2002) (Recenze)
Eduard Lukáč: Reformná pedagogické hnutie v ČSR - zdroj inšpirácií pre súčasnú školu
-
Bd.12,Nr.1(2002) (Recenze)
Andreas Pehnke: Ich gehöre in die Partei des Kindes!
-
Bd.12,Nr.3(2002) (Recenze)
Walburga Henry: Sachunterrichtliches Lernen in der Montessori-Pädagogik.
-
Bd.12,Nr.3(2002) (Recenze)
Kees Both: Jenaplan 21. Schulentwicklung ais pädagogisch orientierte Konzeptentwicklung.
-
Bd.12,Nr.4(2002) (Recenze)
The State and the School. Some European Perspectives. Articles of the Symposium.
-
Bd.11,Nr.3(2001) (Recenze)
Cách, J. František Čada a mezioborové vztahy i experimenty
-
Bd.11,Nr.1(2001) (Medailon)
Ke 130. výročí narození prof. dr. Otakara Kádnera
-
Bd.1,Nr.1(1991) (Studie)
Integrovaná škola - cesta do budoucnosti