Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.6,
Nr.18-19
(1996)
Full Issue in
PDF (##munipress.pdf.locale.##)
Editorial
Editorial
1
redakce PO
PDF (Tschechisch)
Studie
Ze Zprávy examinátorů OECD o vzdělávacím systému ČR
4–20
Bohumil Blížkovský
PDF (Tschechisch)
Jde o kvalitu naší vzdělanosti i o obecný přístup k ní
21–23
Bohumil Blížkovský
PDF (Tschechisch)
K tradici a perspektivám české školy
23–25
Antonín Dostál
PDF (Tschechisch)
Examinátoři OECD byli kritičtí
25–26
Rudolf Buchta
PDF (Tschechisch)
Humanizace výchovné vzdělávací soustav
26–32
Rudolf Buchta
PDF (Tschechisch)
Příprava učitelů na vedení žáků k samostatnosti a tvořivosti
33–37
Josef Maňák
PDF (Tschechisch)
Autodiagnostika učitele
37–42
Pavel Vacek
PDF (Tschechisch)
Změny trendů interakčního cítění studentů
43–48
Jan Kocourek
PDF (Tschechisch)
Ideální interpersonální chování učitele
48–53
Zdeněk Mlčák
PDF (Tschechisch)
Verbální a nonverbální komunikace učitele vojenské vysoké školy
54–56
Libor Hlaváček
PDF (Tschechisch)
Zdokonalování verbálního projevu budoucích učitelů chemie
56–58
Marie Solárová
PDF (Tschechisch)
Dovednost učitele motivovat žáka
58–63
Josef Trna
PDF (Tschechisch)
Rozvoj tvořivosti studentů v předmětu didaktika prvouky
63–64
Bohumíra Fabiánková
PDF (Tschechisch)
Motivační funkce mikrovyučování v přípravě učitelů vlastivědy
64–66
Miloslava Machalová, Miroslava Novotná
PDF (Tschechisch)
Profesionální praktikum jako pokus o syntézu přípravy učitelů 1. stupně ZŠ
66–67
Marie Dobrovolská
PDF (Tschechisch)
Význam schopnosti využívat výpočetní techniku v práci učitele
68–75
Jiří Rybička
PDF (Tschechisch)
Pojetí přípravy učitele a požadavky školské praxe
75–77
Jan Šťáva
PDF (Tschechisch)
Jak se vzdělávali středoškolští učitelé
78–89
Zdenka Veselá
PDF (Tschechisch)
Návrhy na vzdelávanie učiteľov národných škôl v prvej Československej republike
89–94
Soňa Kompoltová
PDF (Tschechisch)
Rozvíjení tvořivosti budoucích učitelů v oblasti vědeckovýzkumné práce
94–97
Drahomíra Holoušová, Alena Nelešovská
PDF (Tschechisch)
K ekologické výchově budoucích učitelů
97–99
Hana Horká
PDF (Tschechisch)
K pedagogicko-psychologické přípravě učitele
99–102
Jaroslav Řezáč
PDF (Tschechisch)
Perspektívy nových výchovných predmetov v školskom systéme
103–110
Irena Lokšová
PDF (Tschechisch)
Limity a problémy přípravy na učitelskou profesi
110–113
Zdeněk Rozum
PDF (Tschechisch)
EFFE projekt inovovaného učitelského vzdělávání
113–117
Helena Grecmanová, Eva Urbanovská
PDF (Tschechisch)
Tradiční kultura v přípravě budoucích učitelů
117–120
Alena Schauerová
PDF (Tschechisch)
Teorie a praxe rodinné výchovy ve studiu učitelství (k optimalizaci vztahů mezi učiteli a rodiči žáků)
120–124
Stanislav Střelec
PDF (Tschechisch)
Vztah učitelů k některým pedagogickým inovacím Oldřich Šimoník
125–126
Oldřich Šimoník
PDF (Tschechisch)
Distanční vzdělávání v přípravě učitelů
126–130
Otto Obst
PDF (Tschechisch)
Prosociálhosť v profesnom statuse učiteľa
130–135
Martin Žilínek
PDF (Tschechisch)
Vliv subjektivity učitele na hodnocení testů
135–142
Tomáš Hála
PDF (Tschechisch)
Vysokoškolský učitel a jeho pedagogická kompetence
143–147
Iveta Bednaříková
PDF (Tschechisch)
Příprava uchazeče o místo ředitele základní školy na konkurzní řízení
147–148
Břetislav Voženílek
PDF (Tschechisch)
Výchova vo voľnom čase žiakov — súčasť práce školy a prípravy učiteľov
148–153
Emília Kratochvílová
PDF (Tschechisch)
K přípravě pedagogů volného času
153–156
Mojmír Vážanský
PDF (Tschechisch)
Volný čas a sociální pedagogika
156–157
Jarmila Faltýsková, Dana Knotová
PDF (Tschechisch)
Diskuse
Nové možnosti a povinnosti učitele
158–161
Maria Jabłońska
PDF (Tschechisch)
Role učitele v procesu kulturní výchovy
161–166
Krystyna Ferenz
PDF (Tschechisch)
Učitel a architektura školy
166–171
Wiktor Złobicki
PDF (Tschechisch)
Zprávy
ke stažení
172–183
celá sekce
PDF (Tschechisch)
Přípravné učitelské vzdělávání
172
Stanislav Střelec, Vlastimil Švec
Celoživotní profesní růst
172–173
J. Beran
Specifické pedagogické profese
173–174
B. Kraus
Dědictví Komenského
175–182
František Hýbl
O semináři „Tvořivost v práci učitele a žáka“
182–183
Hana Horká