Dovednost učitele motivovat žáka
Roč.6,č.18-19(1996)
YOUNG, D.B.:Key ideas changing science education.In: DIDFYZ 94. Samostatné fyzikálne poznávanie žiakov. Zborník. Nitra, Ped. fak. apob. JSMF 1995. (vtisku).
TRNA, J.: Motivace ve výuce fyziky. Kandidátská disertace. Brno, Masarykova univ. 1993.
ŠIMONÍK, O.: Začínající učitel. Brno, Masarykova univ. 1994.
HYHLÍK, F.—NAKONEČNÝ, M.: Malá encyklopedie současné psychologie. Praha, SPN 1973.
LINHART, J. a kol.: Základy obecné psychologie. Praha, SPN 1981.
MACIAZSEK, M.: Vytváření didaktických dovedností učitele. Praha, SPN 1969.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Josef Trna