Příprava učitelů na vedení žáků k samostatnosti a tvořivosti
Roč.6,č.18-19(1996)
Held, Z., Lipthay, T.: K pedagogickým problémom výchovy k tvořivosti. Pedagogika, 1986/4 . s- 443-457.
Myers, R. E., Torrance, E. P.: Can Teachers Encourage Creative Thinking? In:
J. C. Gowan: Some newer theoretical implications for creative learning, s. 158 -163.
NEMES: Jak měnit a rozvíjet školu. Praha 1994.
Rodari, G.: Grammatik a fantazii. Moskva 1990.
Schoenebeck, von H.: Antypedagogika. Warszawa 1994.
Torrance, E. P.:GiftedChildren in the Classroom. New York 1965.
Torrance, E. P., Myers, R. E.: Creative Learning and Teaching. New York 1973.
Smékal, V.: Teze k výzkumu podstaty tvořivosti a technik jejího rozvíjení. Brno 1994.
Zelina, M., Zelinová, M.:Tri zlaté kluče tvořivosti. Pedagogická orientace, 1992/1, s.85-91.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Josef Maňák