K pedagogicko-psychologické přípravě učitele
Roč.6,č.18-19(1996)
LANGOVÁ, M., KVAPIL, J.: Přístupy k náročným výchovným situacím. Čs.psychol. 1989, 5, 439-452.
ŘEZÁČ, J.: První zkušenosti z interakčních cvičení v rámci profesionálních praktik a PdF MU. Pedagogická orientace, 1991, č. 2, 79 -82.
ŘEZÁČ, J.: K problému psychologické přípravy učitele. Pedagogická orientace, 1993, 8-9, s. 116-120.
SPILKOVÁ, V.: Rozvoj sociální kompetence studentů učitelství pro 1.stupeň základní školy. In: SVATOŠ, T., MAREŠ, J.: Pedagogická interakce a komunikace. Sb.3.celost.sem. Hradec Králové 9. - 10. září 1991.
ŠVEC, V.: Autodiagnostika pedagogické činnosti učitele — módnost, nebo potřeba?
ŠVEC, V.: Výchovně vzdělávací proces na vysokých školách. Pedagogická orientace, 1993, 8 - 9, s .77 -85
ŠVEC, V.:K situačnímu pojetí výchovně vzdělávacího procesu. Čs. psychol. 1990, 4, s. 325-330.
VACEK, P.: Příprav a učitele k autentické interakci se žákem. In.: SVATOŠ, T., MAREŠ, J.: Pedagogická interakce a komunikace. Sb. 3. celost, sem. Hradec Králové 9. - 10. září 1991. s. 44 -47.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Jaroslav Řezáč