Ideální interpersonální chování učitele

Roč.6,č.18-19(1996)

Reference

Aibauer, R.:Die Lehrerpersönlichkeit in der Vorstellungdes Schülers. Regensburg, 1954.

Balcar, K.: Úvod do studia psychologie osobnosti. SPN, Praha 1983.

Benová, M.: Ideál učitele. In: Fišer, J., Volný, J.: Osobnost učitele a učení. Sborník prací PF U K, Praha 1972, s. 53-87.

Keilhacker, M.: Der ideale Lehrer nach Auffasung der Schüler. In: Strunz, K. (hsg.): Pädagogische Psychologie für höhere Schulen. München-Basel 1967.

Kolaříková, O.: Problémy struktury osobnosti. Academia, Praha 1981.

Kožený, J., Ganický, P .: ICL,Dotazník interpersonální diagnózy. Psychodiagnostické a didaktické testy. Bratislava 1976.

Leary, T.: Multilevel measurement of interpersonal behavior: a manual for the use of the interpersonal system of personality. Psychological Consultation Service, Berkeley, California 1956.

Leary, T.: Interpersonal diagnosis of personality. The Ronald Press, New York 1957.

Smékal, V.: Přehled psychologie osobnosti. SPN, Praha 1985.

Štefanovič, J.: Psychologia vztahu medzi učitefom a žiakom. Bratislava 1967

Metriky

332

Views

374

PDF views