Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.25,
Nr.4
(2015)
Full Issue in
PDF (Tschechisch)
Editorial
Mezinárodní srovnávací výzkumy jako výzva pro…
507–508
Tomáš Janík, Eva Potužníková
PDF (Tschechisch)
Studie
Mezinárodní výzkum kompetencí dospělých PIAAC: hlavní zjištění a implikace pro vzdělávací politiku
509–527
Jana Straková, Arnošt Veselý
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-4-509
PDF (Tschechisch)
Subjektivně vnímaná zdatnost učitelů v kontextu jejich profesního vzdělávání: zjištění a výzvy z šetření TALIS 2013
528–556
Vendula Kašparová, Eva Potužníková, Tomáš Janík
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-4-528
PDF (Tschechisch)
Srovnání žákovské obliby školy a matematiky pohledem mezinárodních šetření
557–582
Miroslava Federičová, Daniel Münich
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-4-557
PDF (Tschechisch)
Důraz školy na akademický úspěch: TIMSS 2011 jako sonda do reformy v České republice
583–604
Dominik Dvořák
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-4-583
PDF (Tschechisch)
Diskuse
Proč se kritizuje PISA?
605–612
Stanislav Štech
PDF (Tschechisch)
Vzdelávanie ako riešenie vzťahu porozumenia, vysvetlenia a interpretácie
613–621
Peter Ondrejkovič
PDF (Tschechisch)
Recenze
Píšová, M., Hanušová, S., Kostková, K., Janíková, V., Najvar, P., & Tůma, F. (2013). Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků).
622–629
Tomáš Janík
PDF (Tschechisch)
Hendl, J., et al. (2014). Statistika v aplikacích.
630–631
Jan Průcha
PDF (Tschechisch)
OECD (2014). PISA 2012 results: Students and money: Financial literacy skills for the 21st century (Volume VI).
632–634
Karel Ševčík
PDF (Tschechisch)
Zprávy
Zpráva z 22. konference České pedagogické společnosti Škola a její křižovatky
635–639
Marie Najmonová, Miroslav Procházka, Miluše Vítečková, Iva Žlábková
PDF (Tschechisch)